  • 1. Data: 2010-02-24 13:10:14
    Temat: Sprzedaż samochodu a Pit 37
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Rozliczam się razem z żoną. Ja pracuję, żona nie. Sprzedałem samochód. Był
    stary wziąłem za niego 900zł. Czy powinienem to gdzieś ująć w picie?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.

  • 2. Data: 2010-02-24 13:21:51
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a Pit 37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Rozliczam się razem z żoną. Ja pracuję, żona nie. Sprzedałem samochód. Był
    > stary wziąłem za niego 900zł. Czy powinienem to gdzieś ująć w picie?

    Miedzy jego zakupem a sprzedaza ile czasu uplynelo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-24 13:25:28
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:hm395f$j2e$1@news.onet.pl...

    > Miedzy jego zakupem a sprzedaza ile czasu uplynelo?

    Mniej więcej 5 lat. +/- tydzień.

  • 4. Data: 2010-02-24 14:02:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:

    > Mniej więcej 5 lat. +/- tydzień.

    Nie wykazujesz tego nigdzie. To nie jest opodatkowane.

  • 5. Data: 2010-02-25 08:10:29
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 24 Lut, 15:02, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie wykazujesz tego nigdzie. To nie jest opodatkowane.

    Z ciekawosci: a gdyby chodzilo o auo warte wiecej niz 1000zl oraz
    sprzedal auto po okresie krotszym niz 6 miesiecy od nabycia, przy czym
    sprzedal za mniej niz kupil to trzeba to gdzies wykazywac?

  • 6. Data: 2010-02-25 09:27:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Z ciekawosci: a gdyby chodzilo o auo warte wiecej niz 1000zl oraz

    Wtedy kupujacy musi zaplacic PCC

    >sprzedal auto po okresie krotszym niz 6 miesiecy od nabycia, przy czym
    >sprzedal za mniej niz kupil to trzeba to gdzies wykazywac?

    IMHO nie trzeba, bo nie osiagnal dochodu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-25 12:09:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:27:51 +0100, SDD napisał(a):

    > IMHO nie trzeba, bo nie osiagnal dochodu

    PIT trzeba wypełniać gdy osiągnęło się przychód a nie dochód. Co najwyżej
    wykazane koszty będą równe przychodowi.