  • 1. Data: 2002-05-30 14:38:49
    Temat: Sprzedaż towaru danego w koszty
    Od: "Aneta" <a...@w...pl>

    W 2001roku zakupiliśmy centralkę telefoniczną, którą zaksięgowaliśmy
    w koszty kol. 14 KPiR. W tym roku postanowiliśmy ją sprzedać. Jak to
    zaksięgować?
    Ja bym zrobiła to w ten sposób. Przeksięgowałaby całą wartość
    faktury zakupu z kosztów w kol. 10 czyli zakup materiałów i towarów
    handlowych a następnie sprzedaż zaksięgowałabym normalnie. dodam że
    cena sprzedaży jest niższa od ceny zakupu. Czy zrobię dobrze?
    Aneta

  • 2. Data: 2002-05-30 15:29:56
    Temat: Re: Sprzedaż towaru danego w koszty
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Aneta <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad5dhi$13g$...@n...tpi.pl...
    > W 2001roku zakupiliśmy centralkę telefoniczną, którą zaksięgowaliśmy
    > w koszty kol. 14 KPiR.

    Zakładam, że była przez Was używana.
    Jeżeli tak - to wpisujesz tylko przychód ze sprzedazy do kolumny "pozostałe
    przychody"

    Orka

  • 3. Data: 2002-06-01 06:56:10
    Od: "Aneta" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Orka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zakładam, że była przez Was używana.
    > Jeżeli tak - to wpisujesz tylko przychód ze sprzedazy do kolumny
    "pozostałe
    > przychody"

    Czy fakt używania jej przez firmę ma znaczenie ? A co jeśli leżała
    na magazynie ten rok. Jakie przepisy mówią jak to zrobić jeśli
    możecie podajcie podstawę prawną.
    aneta

  • 4. Data: 2002-06-01 07:34:56
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Jun 2002, Aneta wrote:

> [...]
    >+ > "pozostałe przychody"
    >+
    >+ Czy fakt używania jej przez firmę ma znaczenie ? A co jeśli leżała

    Z "papierkologicznego" punktu widzenia - jak była dana w koszty
    to nie mogła leżeć "na magazynie" ! -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd