  • 1. Data: 2002-05-30 09:48:41
    Temat: Umowa na czas określony
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Jakie prawa ma pracownik po zawarciu umowy na czas określony?

  • 2. Data: 2002-05-31 08:03:08
    Temat: Re: Umowa na czas określony
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie prawa ma pracownik po zawarciu umowy na czas określony?

    1. Co to ma wspólnego z podatkami?
    2. Chcesz dostać 1/3 KP w odpowiedzi?
    3. Poczytaj KP i pl.praca.dyskusje i/lub doprecyzuj pytanie i wyślij na
    odpowiednią grupę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-01 05:56:02
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Dzieki za pomoc :)

  • 4. Data: 2002-06-02 16:30:14
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik .:: Wojtek ::. <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ad4siq$jus$...@n...onet.pl...
    > Jakie prawa ma pracownik po zawarciu umowy na czas określony?

    Mogę Ci odpisać tylko ogólnie. Jego prawa to połowa Kodeksu Pracy. A jeżeli
    chcesz zatrudniać pracowników musisz go znać dobrze w całości.
    Ogolnie róznica pomiędzy pracownikiem zatrudnionym na czas nieokreślony a
    tym drugim polega na krótszym okresie wypowiedzenia dla tego drugiego.
    "Art. 33. [ Wypowiedzenie umowy zawartej na czas określony ]

    Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy,
    strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania tej umowy
    za dwutygodniowym wypowiedzeniem."

    Najczęściej jednak pracodawcy stosują umowę na czas określony bo jeżeli ona
    wygasa to nie trzeba robić już żadnego wypowiedzenia i rozwiązanie. Nie ma
    żadnych odpraw it.

    Możesz zawrzeć tylko dwie takie umowy pod rząd (przerwa pomiędzy nimi
    krótsza niż 1 miesiąc). Trzecia automatycznie staje się umową na czas
    nieokreślony.

    pozdrawiam
    WS