  • 1. Data: 2004-02-03 12:28:36
    Temat: Sprzedaż wysyłkowa a kasa fiskalna
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Albo ja oślepłem, albo zmieniono przepisy dotyczące zwolnienia z kas
    fiskalnych przy sprzedaży wysyłkowej i wpływie na rzchunek bankowy ?

    Czytam rozporządzenie w sprawie kas fislanych z 23 grudnia 2002 ( tekst
    jednolity ze zmianami od 1.09.2003) i nie ma takiego zapisu.

    Czy może źle szukam ???

    Mieczysław

  • 2. Data: 2004-02-03 12:48:08
    Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa a kasa fiskalna
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 3 Feb 2004 13:28:36 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Mieczyslaw
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Czytam rozporządzenie w sprawie kas fislanych z 23 grudnia 2002 ( tekst
    > jednolity ze zmianami od 1.09.2003) i nie ma takiego zapisu.

    Przepraszam - chyba zaćma - pkt 49 załącznika.
    Czasami człowiekowi coś na oczy wskoczy ;-))

    Mieczysław