  • 1. Data: 2004-02-03 11:51:12
    Temat: Tabela darowizn w poszczególnych latach
    Od: "Dominik" <d...@p...fm>

    Czy ma ktoś może ww tabelę albo wie gdzie takową mogę znaleźć
    Interesuje mnie wielkość darowizny jaką można pzekazać nie płacąc podatku
    np. obecnie dla I grupy podatkowej jest 9.637 zł, a ile było w 2002 czy w
    1999r np. dla III grupy podatkowej
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2004-02-03 17:23:02
    Temat: Re: Tabela darowizn w poszczególnych latach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2004, Dominik wrote:

    >+ Czy ma ktoś może ww tabelę albo wie gdzie takową mogę znaleźć

    isip.sejm.gov.pl
    Wpisać nazwę dokumentu
    Wybrać
    Popatrzeć na dokumenty powiązane
    Wg dat widać kiedy nowelizowano poziomy stawek :) - są w środku.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-02-03 22:10:43
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    a jakby wpisał obecnie obowiązujące kwoty wolne to co???

  • 4. Data: 2004-02-04 10:46:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2004, Slayer wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    >+
    >+ a jakby wpisał obecnie obowiązujące kwoty wolne to co???

    Cóż, on się nie pytał ile wpisać (ani do czego) tylko ile *było* :)
    Jak rozumiem - pijesz do momentu powstania obowiązku podatkowego ? ;)
    Inna sprawa, że nie brałem pod uwagę "co autor pytania mógł ewentualnie
    mieć na myśli" :], może przestanie być taki tajemniczy ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd