  • 1. Data: 2002-01-21 16:28:56
    Temat: Środki czystości
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    Witam jeszcze raz i jeszcze raz proszę o pomoc :o)

    Czy są jakieś limity na kupowanie środków czystości, które można zaliczyć do
    KUP ?

    dziękuję z góry serdecznie i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-01-21 19:18:17
    Temat: Re: Środki czystości
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Marcin wrote:

    > Witam jeszcze raz i jeszcze raz proszę o pomoc :o)
    >
    > Czy są jakieś limity na kupowanie środków czystości, które można zaliczyć
    > do KUP ?

    Nie ma. Oprócz tych zdroworozsądkowych - bo ile mydła może człowiek zużyć
    przez miesiąc, kwartał czy rok? Zakładając oczywiście że używał go do mycia
    a nie produkował np. rzeźbionych w mydle pamiątkowych figurek :-))
    Jeżeli dla ilości kupowanych środków czystości masz wiarygodne
    uzasadnienie, to nie ma żadnych ograniczeń.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-21 21:44:59
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma. Oprócz tych zdroworozsądkowych - (...)

    Dzięki.
    Zastanawiałem się nad tym, bo np. kawy wypijamy w firmie więcej niż możemy
    wrzucić w koszty :)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-01-22 08:36:53
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Marcin <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2i23p$3ea$...@n...tpi.pl...

    > zaliczyć

    > Dzięki.
    > Zastanawiałem się nad tym, bo np. kawy wypijamy w firmie więcej niż możemy
    > wrzucić w koszty :)

    Uzywacie kawy jako srodka czystosci ? :-)))

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-22 15:24:17
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Uzywacie kawy jako srodka czystosci ? :-)))
    >
    > Karol

    ;) W końcu kawa oczyszcza umysł ;-)))

    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2002-01-22 16:15:13
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Marcin <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2k060$ma0$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > ;) W końcu kawa oczyszcza umysł ;-)))

    Kurde, zapomnialem :-))

    Ale dlaczego nie mozecie calej kawy w koszty?

    Karol

  • 7. Data: 2002-01-22 22:30:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ > ;) W końcu kawa oczyszcza umysł ;-)))
    >+
    >+ Kurde, zapomnialem :-))

    -:)

    >+ Ale dlaczego nie mozecie calej kawy w koszty?

    Sądząc z postu, można podejrzewać że obciążają
    sobie "limitowany"; być może są S.C. - a właścicielom
    kawa nie przysługuje :( jak ktoś już tłumaczył...

    >+ Karol

    Pozdrowienia, Gotfryd