  • 1. Data: 2004-08-12 13:32:46
    Temat: Studia doktoranckie w koszty DG?
    Od: "WaLker" <j...@p...com>

    Witam!

    Czy mógłby ktoś obeznany z tematem oświecić mnie nieco, czy takie studia
    można wrzucić w koszty DG? Jestem na podatku liniowym. Do tej pory
    zaliczałem w koszty różne studia podyplomowe, ale tamte bez problemu mogłem
    podciągnąć pod rodzaj prowadzonej działalności. Z doktoranckimi byłoby to
    trudniej zrobić, o ile w ogóle. Jak zatem wygląda to w przypadku
    przedsiębiorców chcących zostać magistrami lub doktorami? Proszę o pomoc.

    Pozdrowienia
    WaLker

  • 2. Data: 2004-08-16 21:08:24
    Temat: Re: Studia doktoranckie w koszty DG?
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WaLker" <j...@p...com> napisał w wiadomości

    >Jestem na podatku liniowym. Do tej pory
    > zaliczałem w koszty różne studia podyplomowe, ale tamte bez problemu
    mogłem
    > podciągnąć pod rodzaj prowadzonej działalności.

    Ciekawe co skarbówka na to, miałeś już kontrolę?
    Jakie to studia są bezpośrednio potrzebne do wykonywania tej Twojej dg?

  • 3. Data: 2004-08-17 08:18:06
    Od: "WaLker" <j...@p...com>

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WaLker" <j...@p...com> napisał w wiadomości

    > mogłem
    >
    > Ciekawe co skarbówka na to, miałeś już kontrolę?
    > Jakie to studia są bezpośrednio potrzebne do wykonywania tej Twojej dg?

    Nie miałem kontroli, a przewidujesz jakieś kłopoty? :-)
    Mam DG związaną z ubezpieczeniami, tak więc podyplomowe ubezpieczenia
    spokojnie pod to podchodzą, a i myślę, że z MBA nie powinno być kłopotu, bo
    te studia można podciągnąć spokojnie pod prawie każdą działalność.
    Nie wiem tylko jak ugryźć studia doktoranckie. W końcu im bardziej
    przedsiębiorca się wykształci tym lepiej poprowadzi swój biznes i tym
    wieksze zapłaci podatki, więc US powinien być wniebowzięty ;-) Może ktoś ma
    jakąś złotą myśl na ten temat?

    Pozdrowienia