  • 1. Data: 2004-08-12 07:10:47
    Temat: Zalozenie dodatkowej dzialalnosci gospodarczej...
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Obecnie pracuje w firmie na umowie o prace na pelny etat. Jednak chcialbym
    po godzinach cos dorobic, a dokladniej zajac sie sprzedaza wysylkowa.
    Rodzice prowadza dzialanosc gospodarcza, ale innego typu, by musieli
    rozszezyc swoja dzialalnosc o sprzedaz. A moze lepiej jak bym ja otworzyl
    swoja firme, czy lepiej podpiac sie do rodzicow? Jak to wyglada z
    podatkami/zus ? Co by bylo lepsze dla mnie? Ktos juz przerabial cos
    takiego? Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-08-12 08:12:24
    Od: "L." <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin I." <m...@b...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoja firme, czy lepiej podpiac sie do rodzicow? Jak to wyglada z
    > podatkami/zus ? Co by bylo lepsze dla mnie? Ktos juz przerabial cos

    Lepiej podpiąć się pod rodziców ze wzgledu na koszty (założenie nowej firmy
    kosztuje chyba ok 100zł, 152zł vat) i składka zus zdrowotna płatna co
    miesiąc ok 150zł.
    Ale oczywiście z innych wzglęgów (nie finansowych) lepiej miec coś swojego.
    decyzja należy do ciebie.

    L.

  • 3. Data: 2004-08-12 08:17:30
    Od: "serveradmin.pl" <p...@s...pl>

    On Thu, 12 Aug 2004 09:10:47 +0200
    "Marcin I." <m...@b...fm> wrote:

> [...]
    > swoja firme, czy lepiej podpiac sie do rodzicow? Jak to wyglada z
    > podatkami/zus ? Co by bylo lepsze dla mnie? Ktos juz przerabial cos

    Zalozyc swoja dzialalnosc
    Jezeli Twoje wynagrodzenie jest wieksze od bodajze 824 zl brutto
    to placisz tylko skladke zus zdrowotna jakies 147 zl.

    pioklo