  • 1. Data: 2004-12-23 04:42:03
    Temat: Torba do notebooka
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Notebook 3400 netto;
    Torba 350 netto.
    Kupione tego samego dnia w różnych sklepach.

    Jak połączę w zestaw to wpadam w amortyzację, jak uznam, że notebook bez
    torby jest kompletny i zdatny do używania to narażam się na wyrzucenie
    torby z KUP.

    Jakie przemyślenia grupowiczów?

    I jeszcze BTW słyszał ktoś, żeby były przeciwwskazania w jednorazowym
    zamortyzowaniu ŚT w styczniu, jak został on zakupiony w grudniu? Bo w
    tym roku i tak mam stratę...

    pzdr

    Tomek

    Dla menedzerow! >>> http://link.interia.pl/f1842

  • 2. Data: 2004-12-23 06:55:55
    Temat: Re: Torba do notebooka
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak połączę w zestaw to wpadam w amortyzację, jak uznam, że notebook bez
    > torby jest kompletny i zdatny do używania to narażam się na wyrzucenie

    U mnie w torbie (na wagę licząc) 60% to różne dokumenty, reszta notebook.
    Torba jest wielofunkcyjna, może być użytkowana bez notebooka, więc w KUP
    wrzucałbym bez obaw.

    > I jeszcze BTW słyszał ktoś, żeby były przeciwwskazania w jednorazowym
    > zamortyzowaniu ŚT w styczniu, jak został on zakupiony w grudniu?

    Nie ma przeciwskazań - ST musi być gotowy do użytkowania by można go było
    amortyzować. Notebook wymaga jeszcze instalacji oprogramowania, którą to
    czynność możesz sobie odłożyć na 2-go stycznia, więc zamortyzujesz dopiero
    poczynając od stycznia.
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2004-12-23 10:35:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Dec 2004, Tomasz Staszewski wrote:
    [...]
    > + I jeszcze BTW słyszał ktoś, żeby były przeciwwskazania w jednorazowym
    > + zamortyzowaniu ŚT w styczniu, jak został on zakupiony w grudniu? Bo w tym
    > + roku i tak mam stratę...

    Nie słyszał. Za to tak zrobił :)
    A w ogóle nie liczy się "data zakupu" tylko "data przyjęcia do
    używania" ściśle rzecz biorąc... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2004-12-23 15:34:20
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czynność możesz sobie odłożyć na 2-go stycznia, więc zamortyzujesz dopiero

    o ile nie bylo pre-instalowanego oprogramowania - jesli kombinowac, to z
    glowa
    jesli byla pre-instalka, moze konieczny byl jakis program szczegolny (np.
    antywirus, firewall), bez ktorego ST jest bezuzyteczny, bo w firmie nie
    wolno korzystac z komputerow bez zabezpieczen (w obawie o dane).
    p.
    W.

  • 5. Data: 2004-12-23 20:32:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Dec 2004, Wirtualna wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał
    [...]
> [...]
    >+
    >+ o ile nie bylo pre-instalowanego oprogramowania - jesli kombinowac, to z

    No niech będzie :)
    Niemniej amortyzacja jednorazowa i tak jest "w miesiącu wprowadzenia
    *lub następnym* to i przeciwwskazań nie ma... oczywiście *bez*
    "kombinowania" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2004-12-26 19:43:42
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Notebook moze miec zainstalowanego darmowego linuxa- wiec nie jest wymogiem
    posiadanie super windowsa.

  • 7. Data: 2004-12-27 11:25:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Notebook moze miec zainstalowanego darmowego linuxa- wiec nie jest
    wymogiem
    > posiadanie super windowsa.

    no i ?

    P.

  • 8. Data: 2004-12-27 11:27:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > wymogiem

    > no i ?

    Ma system - jest zdatny do uzycia.
    Wprawdzie ja cały czas uwazam że to programy uzytkowe potrzebuja systemu
    operacynego do działanie, nie komputer, ale jaki juz ktoś się upiera
    przy stawianiu sprawy na głowie, to prosze bardzo.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2004-12-27 16:26:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Dec 2004, Maddy wrote:

    > + Przemek R. napisał(a):
    > + > > Notebook moze miec zainstalowanego darmowego linuxa
    > + > no i ?
    > +
    > + Ma system - jest zdatny do uzycia.

    ...Maddy... tam na początku było pytanie o TORBĘ a nie próbę
    upchnięcia Windowsa w cenie systemu :)
    Jak to jest jakiś "firmowy gotowy" komp w stylu "ze spec driverami
    do Windows XXX (i z niczym innym nie działa ale tego proszę nie
    mówić ;))" to problemu nie ma :) - Marcin strzelał lekko obok
    pytania :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2004-12-29 10:45:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > operacynego do działanie, nie komputer, ale jaki juz ktoś się upiera
    > przy stawianiu sprawy na głowie, to prosze bardzo.

    ja nadal nie wiem co ma do tego watku linux :-)

    P.