  • 1. Data: 2004-12-22 21:16:02
    Temat: Zwrot za wymianę okien
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    W roku podatkowym 2003 dokonałem w moim mieszkaniu wymiany okien. Zgodnie z
    przepisami o podatku dochodowym dokonałem stosownego odliczenia. W roku
    podatkowym 2004 od spółdzielni mieszkaniowej dostałem częściowy zwrot
    poniesionych wydatków na wymianę okien, w związku z czym fiskusowi należy
    się poniekąd zwrot części odliczonej przeze mnie kwoty w roku 2003. Jak to
    pokazać w zeznaniu za rok 2004?

    --
    Jerzy_Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 2. Data: 2004-12-23 16:55:30
    Temat: Re: Zwrot za wymianę okien
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> wrote
    in message news:41c9ebfc$1@news.vogel.pl...
> [...]
    > się poniekąd zwrot części odliczonej przeze mnie kwoty w roku 2003. Jak to

    uwzględnij kwotę zwrotu ze spółdzielni w pozycji inne przychody

    Magdi

  • 3. Data: 2004-12-23 21:42:54
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości

    > "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> wrote
    > in message news:41c9ebfc$1@news.vogel.pl...
    >
    > uwzględnij kwotę zwrotu ze spółdzielni w pozycji inne przychody
    >
    > Magdi
    Dziękuję

    --
    Jerzy_Wawrzyniak