  • 1. Data: 2003-08-21 09:42:23
    Temat: US - zawieszenie DG - deklaracje?
    Od: "Zeus" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Od 2002 mam zawieszona DG. Ostatnio otrzymalem od US pisemko ze nie
    rozliczylem sie z roku podatkowego 2002. W styczniu 2002 wyslalem im NIP-1 z
    informacja o zawieszeniu DG. Myslalem ze nie musze skladac juz zadnych
    deklaracji rocznych, bo jak dzialalnosc zawieszona to i nie ma przychodu, a
    tu jednak (chyba) nalezalo deklaracje roczna (zasady ogolne) wylac za rok
    zawieszenia DG.

    Co mam w takim przypadku zrobic? Mam wezwanie do US.
    Co mi moga zrobic w takim przypadku (w koncu to zadne oszustwo)?

    Pozdrawiam
    zeus

  • 2. Data: 2003-08-22 12:54:02
    Temat: Re: US - zawieszenie DG - deklaracje?
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

> [...]
    >
    > Co mam w takim przypadku zrobic? Mam wezwanie do US.
    > Co mi moga zrobic w takim przypadku (w koncu to zadne oszustwo)?

    Nikt nie moze doradzic?

  • 3. Data: 2003-08-25 08:28:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003, Futrzak wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Co mam w takim przypadku zrobic? Mam wezwanie do US.
    >+ > Co mi moga zrobic w takim przypadku (w koncu to zadne oszustwo)?

    Wygląda na to że nikt nie wie. Napisz jakie były skutki,
    bedziemy mądrzejsi... (twoim kosztem, ale to już trudno :(!)

    pozdrowienia, Gotfryd