  • 1. Data: 2003-08-21 09:36:32
    Temat: Odliczenie przyłącza kanalizacji - f-ra
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    Witam!
    Ostatnio UM w moim mieście wykonywał na mojej ulicy kanalizację sanitarną i
    deszczową. Jak że ni mam jeszcze zakończonej budowy domu mogę takie
    przyłącze odliczyć w ramach ulgi budowlanej. Tu jednak powstaje problem. Nie
    chcą wystawić mi na to f-ry vat ani rachunku a jedynie pokwitowanie na
    wpłaconą kwotę - jak dla mnie to chora sytuacja. Wie ktoś może jaka stawka
    vat obowiązuje na takie przyłącza i czy Urząd Miejski ma obowiązek wystawić
    f-re za wykonanie przyłącza. A jesli nie to czy można doliczyć na podstawie
    dowodu wpłaty - wg. mnie nie ale może się mylę.
    z góry dzięki za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-08-25 08:25:51
    Temat: Re: Odliczenie przyłącza kanalizacji - f-ra
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003, Jarek wrote:
    [...]
    >+ czy Urząd Miejski ma obowiązek wystawić
    >+ f-re za wykonanie przyłącza.

    Nie wiem czy jest podatnikiem VAT :)
    Rzeczywiście, postawione na głowie: IMHO powinni ci pozwolić
    *samemu* rozliczyć swoje przyłącza (tj. żebyś wziął f-rę
    od wykonawcy).
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd