  • 1. Data: 2002-04-22 21:58:55
    Temat: UWAGA na wirusa
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    witam,
    wiem, że NTG

    otrzymałem od znajomego wiadomość, która może jeszcze komuś się przyda:

    Nowy wirus wędruje przy pomocy MSN messenger. Nazywa się jdbgmgr.exe i
    przenosi automatycznie za pomocą Messengera oraz książki adresowej. Nie
    wykrywa go McAfee ani Norton, pozostaje w uśpieniu przez 14 dni zanim
    zniszczy cały system. Można go usunąć zanim zniszczy foldery twojego
    komputera.
    Aby go usunąć:
    1. Wejdź w 'Start' i 'Wyszukaj'.
    2. Wybierz 'pliki i foldery', wpisz jdbgmgr.exe
    3. upewnij się, że przeszukujesz 'mój komputer'
    4. Kliknij na znajdź teraz' (wyszukaj)
    5. jeśli masz wirusa ukaże się ikona misia i nazwa jdbgmgr.exe. NIE
    OTWIERAĆ POD ŻADNYM POZOREM.
    6. Podświetl nazwę wirusa lewym przyciskiem myszy i usuń klikając na
    prawy.
    7. OPRÓŻNIJ KOSZ.

    poszukałem, znalazłem, usunąłem :(

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 2. Data: 2002-04-22 22:33:51
    Temat: Re: UWAGA na wirusa
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    > poszukałem, znalazłem, usunąłem :(

    jest na stronie MKS-VIR

    " Co nowego ? - Fałszywy alarm - jdbgmgr.exe

    Fałszywe alarmy to listy elektroniczne, pisane głównie przez różnej maści
    dowcipnisiów, ostrzegające przed pojawieniem się rzekomych nowych, bardzo
    groźnych wirusów. Tego typu listy wywołują zwykle zamieszanie i generują
    niepotrzebny ruch w sieci, gdy użytkownicy starają się rozesłać to
    "ostrzeżenie" do wszystkich znajomych. Prosimy o nie przekazywanie tego
    typu listów dalej - o to właśnie chodzi ich autorom-dowcipnisiom. "

    TO CO JA WŁAŚCIWIE USUNĄŁEM ?

    Ryszard G.

  • 3. Data: 2002-04-22 22:36:40
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przenosi automatycznie za pomocą Messengera oraz książki adresowej. Nie
    > wykrywa go McAfee ani Norton, pozostaje w uśpieniu przez 14 dni

    No...mój kurwa śpi juz miesiąc

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

    P.S. A w ogóle to skądeś się Ty tutaj wzion Ryniek. Ha ?! Sprawdź Ty se
    chłopie w słowniku co to znaczy hoax po angielsku i będziesz wiedział
    jakiego wirusa usunąłes.

    A to dla reszty:

    AVERT HOAX Notice!!

    McAfee AVERT Labs would like to inform you of a new email HOAX.

    This email message is just a HOAX. Although, the JDBGMGR.EXE file may become
    infected by a number of valid viruses (most commonly W32/Magistr@MM, the
    details of this HOAX message are not based on actual events.

    We are advising users who receive the email to delete the message and DO NOT
    pass it on as this is how an email HOAX propagates.

    <<<<<<<<<<<<<<
    i jeszcze raz :

  • 4. Data: 2002-04-22 22:48:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fencer by (s)word" <f...@p...com>
    napisał w wiadomości

    > No...mój kurwa śpi juz miesiąc

    Szturchnij go z lekka ... miesiąc to stanowczo za
    długo :-)))

    Sark

  • 5. Data: 2002-04-22 23:32:13
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    "Naiwnych nie sieją, sami się lepią" :)

    To z braku czasu, aby przeanalizować dokladnie otrzymane informacje.
    Pocieszam się tylko tym, że byłem w środku łańcuszka :)

    Ryszard G.

  • 6. Data: 2002-04-23 06:15:50
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    jesli go w ten sposob usuniesz , pojawia sie za chwilie spowrotem

    jacek

  • 7. Data: 2002-04-23 06:27:55
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Albo Twój kolega zrobił Ci kawała, albo to Ty chciałeś nam namieszać.
    Bzdura. Poczytaj na stronie MKS-a to się dowiesz.
    Ludzie, ten plik nie jest wirusem, nie usuwajcie go.

  • 8. Data: 2002-04-23 08:31:29
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > "ostrzeżenie" do wszystkich znajomych. Prosimy o nie przekazywanie tego
    > typu listów dalej - o to właśnie chodzi ich autorom-dowcipnisiom. "

    ;-)))
    słyszałem o jeszcze jednym - niezwykle groźny wirus/robak: explorer.exe
    roznosi się za pomocą e-maila
    żeby sprawdzić czy jest na twoim hdd wejdź do katalogu windows - jeżeli jest
    tam plik o takiej nazwie to koniecznie go wykasuj. Dodatkowo należy usunąć
    kopie wirusa, które są automatycznie stworzone w plikach: win.ini i
    system.ini
    wiadomość w pełni sprawdzona - dostałem ją wczoraj od Billa G.
    profilaktycznie można jeszcze wlożyć tabletkę aspiryny do napędu cd -
    zapowbiega to rozprzestrzenianiu się wirusa
    ;-)))

    ps. tylko niech nikt mi nie napisze, że zastosował się do powyższych
    instrukcji ;-)))

  • 9. Data: 2002-04-23 08:34:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > ps. tylko niech nikt mi nie napisze, że
    zastosował się do powyższych
    > instrukcji ;-)))

    Pewne jest że, jak sie zastosuje, to juz na pewno
    nic nie napisze

    Sark

  • 10. Data: 2002-04-23 09:39:34
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    > TO CO JA WŁAŚCIWIE USUNĄŁEM ?

    jeden z plików systemowych Windowsa - być może bez konsekwencji...
    Jacek