  • 1. Data: 2009-09-08 18:59:05
    Temat: Ubezpieczenie ZUS - ZUS DRA
    Od: WK <w...@g...com>

    Witam,
    mam pewien problem, a nie mam za bardzo czasu jechać do ZUS'u,
    a informacje poradniki z neta czy też sama strona ZUS, nie jest mi
    pomocna.
    Zatem pytam,
    pracując na etacie i prowadząc DG stoję przed moim pierwszym złożeniem
    deklaracji Zus DRA.
    Mianowicie płacę tylko 224,24zł ale mam problem gdzie to wpisać i jak
    to rozpisać?
    Czy tylko wypełniam VII rubrykę ?
    Ktoś ma jakiś wzorzec może, na którego podstawie byłbym w stanie
    trochę to ogarnąć?

    Pozdrawiam i dzięki za rzeczową pomoc.

  • 2. Data: 2009-09-09 14:18:19
    Temat: Re: Ubezpieczenie ZUS - ZUS DRA
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Rozumiem że robisz to 'ręcznie' a nie za pomocą Płatnika.

    Wypełniasz VII poz. 01 i 04 oraz XI poz. 01, 04

    Oczywiscie dane identyfikacyjne nie podlegaja dyskusji :)

    Darek

  • 3. Data: 2009-09-09 14:19:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Dariusz Domagała pisze:
    > Rozumiem że robisz to 'ręcznie' a nie za pomocą Płatnika.
    >
    > Wypełniasz VII poz. 01 i 04 oraz XI poz. 01, 04
    >
    > Oczywiscie dane identyfikacyjne nie podlegaja dyskusji :)

    I trzeba wpisać odpowiedni kod w jednej pozycji na drugiej stronie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-09-09 14:21:54
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > I trzeba wpisać odpowiedni kod w jednej pozycji na drugiej stronie.

    XI poz. 01 :) jw.

  • 5. Data: 2009-09-09 19:53:14
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    Ok, szukając po sieci znalazłem też programik ktory może pomóc:
    http://www.softmania.pl/program-1631-system_xl.html#

    Pzdr