  • Data: 2004-02-20 21:49:00
    Temat: Re: Udoste;pnianie mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2004 u...@d...invalid wrote:
    [...]
    >+ Dzięki, Gotfryd, teraz to już wszystko jasne :-)))

    :)
    Przyznam że w świetle stanowiska iż "dla ryczałtu" zapłata za
    'twoją wodę' :) przez najemcę jest przychodem, nie wiem czy
    nie powinno się tego również tak traktować przy KPiR.
    Ja tylko twierdzę że "na podatek [wg zasad ogólnych] to
    nie wpływa" :) czy można "po prostu pominąć" (i nie wpisywać
    do księgi) opłat - jakoś przekonania nie mam.
    IMHO - należy. Wiem, że to ci "powiedziało biuro podatkowe"
    to tak z ostrozna tylko zaczepiam ;)

    pozdrowienia, Gotfryd