  • 1. Data: 2004-01-27 14:01:03
    Temat: Ulga remontowa - limit urządzeń gazowych ?
    Od: "Piotr " <p...@g...pl>

    Mam takie oto pytanie.
    Remontując istalację gazową poniosłem pewne wydatki (np. 500 zł). Dodatkowo
    poniosłem wydatki związane z remontem mieszkania (przekroczyłem limit).
    Czy limit ogólnych wydatków w związku z wydatkami na remont urządzeń gazowych
    ulega podwyższeniu ? i czy ta podwyższona kwota obejmuje wszystkie wydatki
    czy tylko te poniesione na remont instalacji gazowej ?
    Czyli:
    Urządzenia gazowe: 500 zł
    Remont: limit(remont) + 200 zł(remont)

    Czy do nowego powiększonego limitu (uwzględniającego remont inst. gazowej)
    mogę wliczyć:
    limit(remont) + 200 zł(remont) + 500 zł(gaz)
    czy tylko
    limit(remont) + 500 zł(gaz)

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-01-27 21:19:41
    Temat: Re: Ulga remontowa - limit urządzeń gazowych ?
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Piotr " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę wliczyć:
    > limit(remont) + 200 zł(remont) + 500 zł(gaz)
    ----------------------------
    Jeśli masz wydatki remontowe również tzw.gazowe to masz maksymalną ulge te
    wiekszą nie jest waże ile dokładnie wydałeś ja prznajmniej nie widziałam
    żadnego ograniczenia na wydatek typowo gazowy
    Wioal

  • 3. Data: 2004-01-28 12:11:29
    Od: "JKK" <y...@p...onet.pl>

    > Jeśli masz wydatki remontowe również tzw.gazowe to masz maksymalną ulge te
    > wiekszą nie jest waże ile dokładnie wydałeś ja prznajmniej nie widziałam
    > żadnego ograniczenia na wydatek typowo gazowy

    Chyba masz rację, ale np. wymiana dysz (zakupionych na fakturę za 6 pln) w
    kuchence gazowej też umożliwiałaby podniesienie limitu ulgi :)