  • 1. Data: 2004-01-27 12:39:55
    Temat: Amortyzacja wynajmowanego lokalu handlowego
    Od: "Łucja" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    chciałabym się dowiedzieć, czy wynajmując lokal handlowy mogę odliczyć
    amortyzację tego lokalu? Nie prowadzę działalności gospodarczej i jestem
    emerytką. Proszę ewentualnie o informację gdzie mogę znaleźć te informacje.

    Dziękuję

    Łucja

  • 2. Data: 2004-01-27 15:37:04
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Łucja wrote:

> [...]
    > amortyzację tego lokalu? Nie prowadzę działalności gospodarczej i jestem
    > emerytką. Proszę ewentualnie o informację gdzie mogę znaleźć te

    A dlaczego amortyzacje ?

    Odlicza pani CZYNSZ..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-27 16:55:26
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Łucja" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > amortyzację tego lokalu? Nie prowadzę działalności gospodarczej i jestem
    > emerytką. Proszę ewentualnie o informację gdzie mogę znaleźć te

    A co to jest amortyzacja dla emeryta nie prowadzącego DG, który jest
    właścicielem lokalu i komuś go wynajmuje ???
    Drobne remonty i konserwacje ???