  • 1. Data: 2003-10-24 17:32:54
    Temat: Ulga remontowa w 2004
    Od: "Lelo" <l...@W...onet.pl>

    Słyszałem, że trzeba jeszcze w tym roku zacząć remont aby skorzystać z ulgi
    remontowej w 2004 r. Czy to prawda?
    I co oznacza rozpoczęcie remontu? Czy może to być np. faktura na zakup farb
    wystawiona w tym roku?
    Czy istnieje jakiaś minimalna kwota za którą trzeba nabyć materiały do remontu?

    Pozdrawiam
    Lechu

  • 2. Data: 2003-10-24 19:59:44
    Temat: Re: Ulga remontowa w 2004
    Od: "Salhira" <s...@w...pl>

    Wróc się kilka postów w górę......już o tym było.
    Ola

  • 3. Data: 2003-10-26 16:06:27
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > Słyszałem, że trzeba jeszcze w tym roku zacząć remont aby skorzystać z
    ulgi
    > remontowej w 2004 r. Czy to prawda?

    czytealem w jednym z ostatnich wydan Gazety Prawnej, ze jednak nie.....
    mozna rozpoczac w ktorymkolwiek roku obowiazywania ulgi czyli 2003-2005

    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com

  • 4. Data: 2003-10-26 22:22:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Oct 2003, Wildcat wrote:

    >+ > Słyszałem, że trzeba jeszcze w tym roku zacząć remont [...]
    >+ czytealem w jednym z ostatnich wydan Gazety Prawnej, ze jednak nie.....

    Trzeba pamiętać że ustawa dopiero powędrowała do Senatu.
    Może się jeszcze zmienić !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-10-27 07:18:17
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    > czytealem w jednym z ostatnich wydan Gazety Prawnej, ze jednak nie.....
    > mozna rozpoczac w ktorymkolwiek roku obowiazywania ulgi czyli 2003-2005
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wildcat

    No właśnie po przeczytaniu informacji w Gazecie Prawnej zadzwoniłam do
    trzech US i usłyszałam:
    "Remont trzeba rozpocząć w 2003 roku", więc na wszelki wypadek trzeba kupić
    coś - chodżby farbę lub tapetę.....

    Pozdrawiam Aśka :-)

  • 6. Data: 2003-10-27 14:25:39
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

> [...]
    > trzech US i usłyszałam:
    > "Remont trzeba rozpocząć w 2003 roku", więc na wszelki wypadek trzeba

    Jak zwykle co US to inna interpretacja. Byłam dzisiaj w swoim US i przy
    okazji na miejscu dopytałam się jak to jest z tą ulgą - zaczynać w tym roku
    wydatki czy nie. Pani zdecydowanie twierdziła, że wszyscy podatnicy uzyskują
    prawo do skorzystania z tej ulgi, o ile w latach 2003-2005 poniosą wydatki
    na remont w odpowiedniej wysokości.
    Z tego co piszesz wynika jednak, że lepiej asekurować się na zapas i
    wymienić jakieś okno czy drzwi w tym roku, aby spokojnie dokończyć w
    przyszłym zaplanowany remont.
    -----------
    Pozdrawiam, Graszka

  • 7. Data: 2003-10-27 15:53:01
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Graszka" <g...@p...wp.pl> wrote in message
    > Z tego co piszesz wynika jednak, że lepiej asekurować się na zapas i
    > wymienić jakieś okno czy drzwi w tym roku, aby spokojnie dokończyć w
    > przyszłym zaplanowany remont.

    Z moich doswiadczen jasno wynika, ze sluszna jest taka taktyka :-)

  • 8. Data: 2003-10-28 07:25:27
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Z moich doswiadczen jasno wynika, ze sluszna jest taka taktyka :-)

    A najlepiej jeszcze w tym roku wyczerpać cały limit

  • 9. Data: 2003-10-28 14:21:09
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "/slawek" <w...@W...pl> wrote in message

    > A najlepiej jeszcze w tym roku wyczerpać cały limit

    Taaak taaak - ceny juz ida do gory - pedz do sklepu i wykup caly zapas
    materialow budowlanych - idzie VAT 8-()

  • 10. Data: 2003-10-30 22:48:11
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Graszka wrote:
    > Z tego co piszesz wynika jednak, że lepiej asekurować się na zapas i
    > wymienić jakieś okno czy drzwi w tym roku, aby spokojnie dokończyć w
    > przyszłym zaplanowany remont.

    Ja też jestem zdania, że lepiej asekurować się na zapas.
    Zgodnie z zasadą: Jak rząd mówi że podniesie podatki to podniesie. Jak
    rząd mówi że obniży podatki to mówi. :)

    Pozdrawiam,
    Rafał