  • 1. Data: 2004-12-02 12:19:43
    Temat: Re: Umowa na sprzedaz internetu
    Od: "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl>

    > czy moze byc ustna umowa z ludzmi osobami fizycznymi, na to , ze
    > sprzedaje dostep do Internetu?
    >
    > czy jest jakis przepis to regulujacy ?

    Toretycznie tak. Ale praktycznie to sobie sam stryczek przygotowujesz.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2004-12-02 12:21:23
    Temat: Umowa na sprzedaz internetu
    Od: "Dex" <d...@w...pl>

  • 3. Data: 2004-12-02 13:02:55
    Od: "Dex" <d...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał:

    > Toretycznie tak. Ale praktycznie to sobie sam stryczek przygotowujesz.

    ten stryczek to chodzi o US ? czy o ludzi ?

    bo US chce zebym przyniosl umowy... a mi sie niechce ponad 50-ciu ludzi
    obskakiwac na jutro , chociaz wiem ze mi podpisza....

  • 4. Data: 2004-12-02 13:09:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Dex wrote:

    > ten stryczek to chodzi o US ? czy o ludzi ?
    >
    > bo US chce zebym przyniosl umowy... a mi sie niechce ponad 50-ciu
    > ludzi obskakiwac na jutro , chociaz wiem ze mi podpisza....

    No to jak im dostarczysz te 50 umów to już nie będą potrzebować
    lepszego dowodu, że prowadzisz niezarejestrowaną działalność
    gospodarczą w dużym zakresie.

  • 5. Data: 2004-12-02 13:17:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jureq wrote:

    > No to jak im dostarczysz te 50 umów to już nie będą potrzebować
    > lepszego dowodu, że prowadzisz niezarejestrowaną działalność
    > gospodarczą w dużym zakresie.

    Coś chyba niewyspany jestem i nie doczytałem twojego pierwszego postu.
    A raczej wyczytałem w nim za dużo. Wbrew temu co mi się wydawało wcale
    nie piszesz, że nie prowadzisz DG.

  • 6. Data: 2004-12-02 13:28:39
    Od: "Dex" <d...@w...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał:

    > Coś chyba niewyspany jestem i nie doczytałem twojego pierwszego postu.
    > A raczej wyczytałem w nim za dużo. Wbrew temu co mi się wydawało wcale
    > nie piszesz, że nie prowadzisz DG.

    no mam DG, sprzedaje internet i pare innych uslug komputerowych

    mam teraz kontrole US. i oni chca umowy z uzytkownikami na papierze....

    a ja sie z sasiadami umowilem ustnie ze bede im dawal neta za taka i taka
    kwote i juz... no i niewiem nawet czy do jutra zdaze te umowy przygotowac i
    obskakiwac wszystko

    kase mi placa przez konto, faktury wystawiam wszystkim tak jak byc powinno,
    tylko te umowy .... US sie czepil :(

  • 7. Data: 2004-12-02 13:55:02
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Thu, 2 Dec 2004 14:28:39 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Dex napisał(a):

> [...]
    > obskakiwac wszystko
    >
    > kase mi placa przez konto, faktury wystawiam wszystkim tak jak byc powinno,

    A gdzie w prawie jest napisane, że umowy muszą być pisemne??
    IMHO umowy ustne też obowiązują.
    Bo jak nie to już wyobrażam sobie zakupy w sklepach lub marketach :))).

    --
    Mieczysław
    ----

  • 8. Data: 2004-12-02 14:53:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mieczysław wrote:

    > A gdzie w prawie jest napisane, że umowy muszą być pisemne??

    <GDYBANIE>
    Może w prawie telekomunikacyjnym jest taki wymóg
    </GDYBANIE>

  • 9. Data: 2004-12-02 15:13:28
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Dex" <d...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > kase mi placa przez konto, faktury wystawiam wszystkim tak jak byc
    powinno,
    > tylko te umowy .... US sie czepil :(

    Niech podadzą podstawę prawną....
    Do chyba 2000 zł możesz działać bez umowy pisemnej.
    A i później nie jest to wymóg do którego może się zwrócić akurat US.

    Pietruszki też bez pisemnej umowy sprzedać nie możesz?

  • 10. Data: 2004-12-02 15:16:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Cavallino wrote:

    > Niech podadzą podstawę prawną....
    > Do chyba 2000 zł możesz działać bez umowy pisemnej.
    > A i później nie jest to wymóg do którego może się zwrócić akurat US.

    Akurat granica 2000 już nie obowiązuje