  • 11. Data: 2003-02-23 00:21:16
    Temat: Re: Umowa o dzieło (student)
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal w
    news:Pine.WNT.4.50.0302230103020.-272635525-100000@k
    6-2.portezjan.zabrze.
    pl:

    > Marto, ale IMHO wtedy "sprzedawca" powinien dokonać "zwykłej"
    > sprzedaży własności intelektualnej, a nie upierać się że jest
    > to sprzedaż patentu :) (a Piotr to wyraźnie osobno wymienił).

    No to chyba ja straciłam wątek.
    Według mnie najpierw Piotr pytał o to, "czy prawdą jest, iż student
    uzyskujący wynagrodzenie z tytułu umowy o dzieło może wrzucić 50%
    dochodu w koszty".
    Potem napisał "Jestem informatykiem, wiec myślę, iż prawa autorskie
    wchodzą w grę. Mam nadzieję, że mogę podciągnąć swój przypadek pod
    pierwszy punkt...". A ten pierwszy punkt, to było "Koszty uzyskania ...
    określa się ...: 1) z tytułu zapłaty za przeniesienie praw własności
    projektu wynalazczego, topografii układu scalonego, znaku towarowego lub
    wzoru zdobniczego przez pierwszego właściciela 50%".
    Potem jeszcze Piotr napisał, że idzie o "projekt wynalazczy, a nie
    wynalazek". Nic nie wspominał o patencie. A może coś przeoczyłam?

    Marta

  • 12. Data: 2003-02-24 09:26:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 23 Feb 2003, MartaW wrote:
    [...]
    >+ Potem jeszcze Piotr napisał, że idzie o "projekt wynalazczy, a nie
    >+ wynalazek". Nic nie wspominał o patencie. A może coś przeoczyłam?

    Nie, to ja przeczytałem więcej niż napisano :(

    Gotfryd
    (z załączeniem czynnego żalu !)

  • 13. Data: 2003-02-24 15:46:24
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):

    > (z załączeniem czynnego żalu !)

    Nie widzę załącznika,muszę zmienić chyba czytnik :-)))
    No i wyjaśnienie też jest niezbędne

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 14. Data: 2003-02-24 22:59:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2003, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    >+
    >+ > (z załączeniem czynnego żalu !)
    >+
    >+ Nie widzę załącznika,muszę zmienić chyba czytnik :-)))

    Słabo widzisz, on był krótki (ów żal :)) i właśnie go zacytowałeś !
    (BTW, wKF: a do US to niby należy napisac pół strony użalania się
    czy treść: "wyrażam czynny żal" ??)

    >+ No i wyjaśnienie też jest niezbędne

    A nie wyciąłeś ?? Hm..

    pzdr :), Gotfryd