  • 1. Data: 2003-02-19 18:36:53
    Temat: bezrobotny roknik buduje dom
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    jestem bezrobotnym rolnikiem, ale udalo mi sie uciec z tego kraju na chwile
    i stac mnie na fundamenty, pytanie tylko takie jak moge odliczyc od podatku
    wydatki poniesione na nie skoro nierozliczam sie z urzedami skarbowymi a
    ubezpieczenie place z wlasnej kieszenii
    prosze o pomoc
    moje fundamenty w waszych rekach

  • 2. Data: 2003-02-19 19:38:37
    Temat: Odp: bezrobotny roknik buduje dom
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    ten kto nieplaci podatkow niemoze otrzymac zwrotu podatkow?
    ale przeciez place podatki jak kupuje materialy budowlane czy to nie
    podatek? wszedzie jest podatek

    ----------------------
    jak czlowiek bedzie chory tesz bedzie musial placic podatek jusz niedlugo od
    posiadania choroby

  • 3. Data: 2003-02-19 20:42:24
    Temat: Re: bezrobotny roknik buduje dom
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podatku
    > wydatki poniesione na nie skoro nierozliczam sie z urzedami skarbowymi a
    Nie chcę straszyć, ale znam podobne przypadki na wsiach i US nie tylko nie
    odliczy od podatku, ale każe udokumentować legalność pochodzenia środków "na
    fundamenty".
    WSm

  • 4. Data: 2003-02-20 05:40:38
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    >

    > ----------------------
    > jak czlowiek bedzie chory tesz bedzie musial placic podatek jusz niedlugo
    ---------------------------------
    Urząd Skarbowy nie odda ci podatku którego nie zapłaciłeś co najwyżej spyta
    sie skąd na to wziołeś kasy i czy była opodatkowana podatkiem dochodowym.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-02-20 09:44:34
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    Wlasnie tego sie obawiam ze urzad uzna to za nielegalne,
    czyli niewiem musze pracowac np jako sprzatacz albo pucybut placic podatki i
    po roku odliczyc, czy zalozyc wlasna firme?
    Ale to nietrzyma sie kupy przeciez bezrobotny placi podatki tez we wszystkim
    , kupujac komputer zeby byc wyedukowanym bezrobotnym, budujac dom zeby
    niebyc bezdomnym, skoro sprzatacz moze odliczyc sobie podatek ktory wyda na
    remont mieszka to czemu ja niemoge sobie go odliczyc.
    Powiesz ze niewplacam to niemoge odebrac zwrotu ale podatek jest w
    materialach budowlanych wliczony! i co nieplace go do budrzetu?
    To przeciez nienorlalne przepisy sa w tym kraju, ten kto pracuje zarabie
    duzo odliczy sobie jeszcze podatek ktory wplacil na materialy panstwu a
    bezrobotnemu niewolno odliczac od podatku choc tez go zaplacil
    Nieszukam nielegalnego sposobu wyciagniecia od polski pieniedzy tylko jak go
    legalnie rozwiazac

    Dzieki

  • 6. Data: 2003-02-20 10:02:22
    Od: "Rafal K" <y...@p...onet.pl>

    "krzysiek" <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > remont mieszka to czemu ja niemoge sobie go odliczyc.
    > Powiesz ze niewplacam to niemoge odebrac zwrotu ale podatek jest w

    Stary :), o jakim podatku piszesz? O podatku VAT ?? (inny nie przychodzi mi
    do glowy). A niby jak chcesz odliczyc VAT jak nie prowadzisz dzialalnosci
    gospodarczej i nie jestes VATowcem ?. Przyslugiwaloby ci odliczenie od
    padatku DOCHODOWEGO gdybys taki zaplacil. Nie wiem jak jest kiedy pobiera
    sie zasilek dla bezrobotnych (tam odliczaja chyba pod. dochodowy (???), ale
    to sa grosze. Wiec jak nie pobierasz nawet zasilku to zapomnij o
    odliczeniach.

    Rafal

  • 7. Data: 2003-02-20 10:31:17
    Temat: Re: Odp: bezrobotny roknik buduje dom
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    krzysiek <e...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > bezrobotnemu niewolno odliczac od podatku choc tez go zaplacil
    > Nieszukam nielegalnego sposobu wyciagniecia od polski pieniedzy tylko jak go

    Jestes rolnikiem i jeszcze narzekasz ? :) "Ten ktory zarabia" oprocz zwyklych
    podatkow placi jeszcze podatki w "materialach budowlanych" a zeby jeszcze
    tego bylo malo to placi astronomiczny podatek pod postacia ZUS'u. Ale jesli
    jestes rolnikiem to masz prawo tego nie wiedziec...

    A na Twoim miejscu zalozylbym jakas f-me. Koszt prowadzenia w Twoim przypadku
    prawie zerowy a od czasu do czasu mozesz swiadczyc jakiejs "potrzebujacej" f-
    mie rozne uslugi :)

  • 8. Data: 2003-02-20 10:38:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

> [...]
    spyta
    > sie skąd na to wziołeś kasy i czy była opodatkowana podatkiem dochodowym.

    Amozna odpowiedziec, ze w/w kwota nie podlegala opodatkowaniu w zwiazku z
    tym,
    ze obywatel nie podlega ustawie (nieprzebywa na terytorium RP.)

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-02-20 11:01:04
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    dziekuje grupie za wszystkie odpowiedzi

  • 10. Data: 2003-02-20 21:31:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2003, krzysiek wrote:
    [...]
    >+ Ale to nietrzyma sie kupy przeciez bezrobotny placi podatki tez we wszystkim
    >+ , kupujac komputer zeby byc wyedukowanym bezrobotnym, budujac dom zeby

    Y... Jeśli chodzi o VAT to niedawno jakiś teoretyk tłumaczył
    że to jest "od konsumpcji", czyli nie masz przejadać to nie
    będziesz płacił :]
    Nie bić, to nie moje słowa !!!

    pzdr, Gotfryd