  • 1. Data: 2007-03-13 23:20:07
    Temat: Re: Umowa zlecenia a PIT- do kiedy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Mar 2007, cOOba wrote:

> [...]
    > zlecenia (w bieżącym okresie jedyny dochód) za którą to otrzymałem (mam
    > nadzieję, że własciwie interpretuję) dokument PIT-11/8B [tak ten dokument
    > jest opisany i mam nadzieję, że to to ;)]. Teraz pozostaje bardzo istotne
    > pytanie - do kiedy winienem złożyć zeznanie na podstawie tegoż dokumentu ?
    > Pytam, bo patrząc po tym, co znalazłem w sieci zaczynam się poważnie
    > obawiać, że przegapiłem [a zatem zaczynam się obawiać poważnych
    > konsekwencji], podczas, kiedy członkowie mojej rodziny, którzy mają już w
    > tym doświadczenie (dla mnie to 'pierwsze zeznanie') twierdzą, że jeszcze nie

    Spokojnie, do ostatniego kwietnia :)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2007-03-13 23:25:24
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> in

    > Spokojnie, do ostatniego kwietnia :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dzięki za odpowiedź :)
    Odetchnąłem z ulgą że US nie chwyci mnie za .... jako karę za niezłożenie
    zeznania w terminie do tej pory, a tak mam jeszcze dużo czasu (nie znaczy to
    oczywiście że zamierzam z tym zwlekać do samego końca, ale, jak widać nie
    muszę się aż tak spieszyć :) ).

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-