  • 1. Data: 2004-10-10 14:46:36
    Temat: Urlop okolicznosciowy pracownika.
    Od: "Borys" <b...@i...net.pl>

    Witam. Moze troche nie na temat forum ale mam pytanie.
    Czy pracownikowi zatrudnionemu na umowe o prace przysluguje dodatkowy urlop
    okolicznosciowy w zwiazku z wlasnym ślubem?
    Po drugie: gdzie szukac w jakich przypadkach przysluguja urlopy
    okolicznosciowe?

  • 2. Data: 2004-10-10 20:18:28
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy pracownika.
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>

    Borys napisał(a):
> [...]
    > urlop okolicznosciowy w zwiazku z wlasnym ślubem?
    > Po drugie: gdzie szukac w jakich przypadkach przysluguja urlopy

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w
    sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy.
    Dz.U. 1996 nr 60 poz. 281

    oraz np. w przepisach o kształceniu dorosłych
    to chyba to ?
    Dz.U. 1993 nr 103 poz. 472
    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki
    Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków
    podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych.

    i pewnie jakieś przepisy / porozumienia branżowe.

    pozdrawiam
    Ryszard