eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUrlop w DG › Re: Urlop w DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: Graszka <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Urlop w DG
    Date: Thu, 28 Feb 2002 16:54:14 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <3...@w...pl>
    References: <3...@w...pl>
    <P...@i...stanpol.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.136.69.145
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.telbank.pl 1014912009 823 195.136.69.145 (28 Feb 2002 16:00:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Feb 2002 16:00:09 GMT
    X-Mailer: Mozilla 4.72 [en] (Win95; I)
    X-Accept-Language: en,pdf
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:52743
    [ ukryj nagłówki ]



    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    >
    > On Wed, 27 Feb 2002, Graszka wrote:
    >
    > >+ W kontekscie zadawanych na grupie pytan dotyczacych zawieszania DG
    > >+ przegladalam posiadane zrodla i nasunelo mi sie pytanie z tejze
    > >+ dziedziny. Sytuacja wyglada tak: malzonkowie prowadza wspolnie firme (
    > >+ nie maja pracownikow), nadchodzi okres wakacji, firma zostaje
    > >+ "zamknieta" (w sensie zamkniecia na klucz:)) a oni jada sobie na urlop
    > >+ np. na dwa tygodnie. Czy na ten okres maja obowiazek zglosic do US
    > >+ zawieszenie dzialalnosci? Bo takie sugestie odczytalam w Poradniku
    > >+ Podatnika. Cz zdarzylo sie komus, ze byl poszukiwany przez US w czasie
    > >+ wyjazdu wakacyjnego i co z tego moze wyniknac?
    >
    > [humor]
    > "przecie? prowadzili?my rozmowy handlowe. Tak, przez dwa tygodnie"
    > [humor stop]
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (który czasem naprawd? pracuje na wyje 1/4 dzie przez kilka dni)

    Co do rozmow z klientami to rzecz jasna sa i na urlopie. Klient musi
    czuc sie bezpiecznie i zawsze moze nas "scignac" (o ile jest zasieg), bo
    rozne historie moga mu sie w tym czasie wydarzyc (mam na mysli systemy
    komputerowe, ktore serwisujemy).
    Ale czy US (w osobach swoich przedstawicieli) ma poczucie humoru (w
    zwiazku z sugerowanym argumentem o rozmowach)? No i nadal nie wiem co z
    tym ew. zawieszeniem DG.
    Tym niemniej pozdrawiam
    -----------
    Graszka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1