  • 41. Data: 2005-02-08 12:53:33
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik bo a...@a...edu.pl ...

    > skoro nie ma róznicy, to po co te wymysły?

    Nie wiem...

    Boguslaw

  • 42. Data: 2005-02-08 14:04:12
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > Przeceiz panie w US nie sprawdzaja literka po literce ze
    > skladasz dwie identyczne deklaracje i jedna chcesz jakokopie....

    A co sprawdzają?
    Bo jeśli nie to, to równie dobrze może tam stać skrzynia,
    do której każdy wrzuci co tam ma...
    Po cholere wtedy te wszystkie darmozjady?

  • 43. Data: 2005-02-08 19:49:30
    Temat: Re: Urz?d Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Feb 2005 15:04:12 +0100, "Bozoo" <z...@e...net.pl>
    wrote:

    >A co sprawdzają?
    >Bo jeśli nie to, to równie dobrze może tam stać skrzynia,
    W Szczecinie w 3US stoi skrzynia do ktorej kazdy wrzuca co chce :D

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 44. Data: 2005-02-09 09:32:16
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Bozoo wrote:

    > A co sprawdzają?
    > Bo jeśli nie to, to równie dobrze może tam stać skrzynia,
    > do której każdy wrzuci co tam ma...
    > Po cholere wtedy te wszystkie darmozjady?

    Wiesz co ?
    Moze lwasnie dlatego postanowili wypisywac kwitki.

    By ci, ktorzyu chca zlozyc deklaracje nie czekali godzine,
    az mila pani ich poprzednikom sprawdzi zy literka
    po literce jest to samo...

    Czego ty wlasciwie chcesz od tych Pan z US ?
    Skladasz deklaracje - podpisujesz...
    chesz ziec zaswiadczenie ze zlozyles taka to a taka ?

    No to zloz podanie o wydanie poswiadczonego pit-a
    Bo widzisz.. te panie robia to za NASZE pieniadze...

    Boguslaw

  • 45. Data: 2005-02-10 17:17:31
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

    > To samo co ze zlozona osobiscie...

    > To juz Problem tej pani...
    >
    > Ja na kopercie pisze co jest w srodku...
    >
    > Np VAT-7 za 05 2004
    >
    > Jeli mila pani z US nie dostala od innej milej Pani tej deklaracji,
    > to niech do niej ma pretensje..
    > Naprawde nie ma problemu..
    >
    > Ciach .....
    i tu jesteś w błędzie. To Ty musisz udowodnić obu paniom że deklarację
    dostarczyłeś. Mało tego, w razie potrzeby gdyby naprawdę się zagubiła musisz
    dostarczyć ją po raz drugi. Tyle że nie będziesz " pociągany za konsekwencje "

  • 46. Data: 2005-02-11 09:59:11
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    zlodziej podatkow wrote:

> [...]
    [...]wde nie ma problemu..

> [...]
    > dostarczyłeś. Mało tego, w razie potrzeby gdyby naprawdę się zagubiła
    > musisz dostarczyć ją po raz drugi. Tyle że nie będziesz " pociągany za

    Popiewrsze to ty jestes w bledzie to nie Tomasz pisal tylko ja,

    Po drugie mam taki sam dowod jak milepanie gdy mi wysylaja wezwanie
    a ja je do kosza wrzucam.

    Mam dowod nadanie mile panie maja koperte..
    A ty mogles sobie ich pieczatke sam przystawic....

    Boguslaw

  • 47. Data: 2005-02-11 11:41:43
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > Po drugie mam taki sam dowod jak milepanie gdy mi wysylaja wezwanie
    > a ja je do kosza wrzucam.
    > Mam dowod nadanie mile panie maja koperte..
    > A ty mogles sobie ich pieczatke sam przystawic....

    Podejrzewam, że jakbys popróbował z naszą skarbówką
    to bys bardziej cienko pierdział. I ciekawe, czy szedłbyś
    w zaparte do końca, nawet jakby Cie po sądach ciągali.
    Bo w tym kraju to podatnik *zawsze* jest złodziejem
    a urzędnik jest tylko człowiekiem i zawsze ma prawo sie
    pomylić.

    Pozdro.

  • 48. Data: 2005-02-11 13:04:22
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Bozoo wrote:

> [...]
    > Bo w tym kraju to podatnik *zawsze* jest złodziejem
    > a urzędnik jest tylko człowiekiem i zawsze ma prawo sie

    Widzisz. ja ZAWSZE wkladam do koperty owego pit-a

    Nie wiem o Co wam tak naprawde chodzi..
    zakladasz ze zgubia, czy ze ci tak
    z czystej zlosliwosci kolo ... chca zrobic... ?

    Zakladacie sytuacje, ze mile Panie w US gubia pit
    i stwierdzaja ze nei jst zlozony..

    Porownajmy..

    Masz pit "kopie" a nia nim pieczatke.
    masz kwitek z poczty..

    jeslimasz kwitek zpoczty apnie maja koperte
    z napisem Pit-X za miesiac..

    A po 3 tygodniach sie budza i mowai ze TAM
    pita nie bylo - tak ?

    Ty GRZECZNIE, ze na kopercie bylo, ze jest,
    Pani odbierajaca poczte nie "zglosila reklamacji",
    wiec ty dla milej zgody dasz im jeszcze raz..

    No i jaki problem ?

    A przeciez rozumujac tak,jak ty mozna taka bajke opowiedziec.

    Skladasz pit-a, masz na mim pieczatke, Panie gubia,
    wzywaja Cie, ty im swjpokazujesz, a one na to ze taka pieczatke to kazde
    dziecko potrafi przybic...

    Taki sam absurd..

    wiec dla tak zapobiegliwych najlepszy jest kwitek z data,
    ze tego a tego dnia pan Y zlozyl Pit - X..

    Boguslaw

  • 49. Data: 2005-02-14 12:45:20
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cu7cje$5mm$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Dzieki, wiem już jakich urzędów unikać.
    > Dodam to do swojej listy urzędów nie szanujących praw podatników.

    A jakich konkretnie praw one nie szanują?

    --
    pozdrawiam
    Jarek z włączonym patriotyzmem lokalnym

  • 50. Data: 2005-02-15 17:59:40
    Od: "Piotr 'Kazimierz' Kuźmiak" <u...@a...netusun>

    "Bozoo" <z...@e...net.pl> wrote in message
    > 2. Czy oni tak mogą??

    Mogą.

    > 3. Za co ta kasa - przecież to ich obowiązek zasrany jest!

    Oplata skarbowa. Co niby jest tym ich obowiazkiem?

    > 4. Po jaką cholerę ta baba tam bedzie siedziała, skoro nie
    > będzie sprawdzać papierów? Toz przecież NIC nie bedzie
    > robić...

    Bedzie przyjmowac dokumenty.

    --
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak