  • 1. Data: 2005-02-06 20:00:37
    Temat: przeterminowane naleznosci a koszty
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam
    czy naleznosci przeterminowane z 1999 roku mozna wrzucic w koszty
    stanowiace?? (wczesniej nie tworzono rezerwy na te naleznosci)
    z tego co wiem to naleznosci handlowe przeterminowuja sie po uplywie 3 lat,
    czy to znaczy ze na koniec 2004 roku moge spisac w koszty wszystkie
    przeterminowane naleznosci az do tych z 2001 roku??
    pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2005-02-07 08:18:15
    Temat: Re: przeterminowane naleznosci a koszty
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/6/2005 9:00 PM, Użytkownik MaG napisał:

> [...]
    > czy to znaczy ze na koniec 2004 roku moge spisac w koszty wszystkie
    > przeterminowane naleznosci az do tych z 2001 roku??

    Przedawnione należności *nigdy* nie są KUP. Poza tym należności z tytułu
    sprzedaży (a właściwie tylko takie mogą być *niekiedy* KUP) przedawniają
    się po *dwóch* latach.

    --
    gefragt