  • 1. Data: 2005-02-06 20:13:10
    Temat: skladki zus
    Od: "robert(wytnij)" <"robert(wytnij)"@lublin.ws>

    zatrudniony jestem na umowe zlecenie, moje stale wynagrodzenie z tego
    tytulu to 200zl brutto/m-c. Jak obliczyc zus-owskie skladki od tej kwoty
    jakie powinien odprowadzac za mnie pracodawca?
    pozdr

  • 2. Data: 2005-02-07 11:04:02
    Temat: Re: skladki zus
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 6 lut o godzinie 21:13, na pl.soc.prawo.podatki, robert(wytnij)
    napisał(a):

    > zatrudniony jestem na umowe zlecenie,

    Zlecono Ci wykonanie określonego zlecenia a nie zatrudniono Cię.

    > moje stale wynagrodzenie z tego tytulu to 200zl brutto/m-c.

    Nie - otrzymujesz wynagrodzenie za wykonanie danego zlecenia - a nie stałe
    wynagrodzenie.

    > Jak obliczyc zus-owskie skladki od tej kwoty jakie powinien odprowadzac za mnie
    pracodawca?

    Jaki znowu pracodawca? - ZLECENIODAWCA a nie pracodawca !!

    Albo piszesz nie wiedząc o czym piszesz albo jesteś ..... zatrudniony na
    umowę o pracę którą mylnie nazwano umową zleceniem.

    --
    Herbi
    07-02-2005 12:03:59