  • 11. Data: 2003-01-19 15:08:36
    Temat: Re: Używany czy nie?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    > Nie wytykając ani ministrom ani tobie, to jakby ci powiedzieć...
    > za pisanie dywagacji o przepisach na grupie nikt mi nie płaci ;]

    No i powinienes się cieszyć,bo to dopiero byłby problem co z tą kasą
    zrobić (zaksięgować mam na myśli ):-)))
    A ponieważ się ostro udzielasz,to problem btłby wielki.

    > FYI: zeznaję że rąbnąłem się zajrzawszy do ustawy. Jakbyś sam
    > zajrzał to bez problemu mógłbyś mnie obtentegować w kwestii
    > umiejętności czytania ;> (pomyliłem 22h.1.3 z 22h.3 !)
    > A tak mi się upiekło i jeszcze się odgryzam ;) !

    Wcale Ci się nie upiekło,bo ten minister to co-z nieba spadł jak Mikołaj?

    > Co do meritum: przy *zakupie* od innej "swojej" firmy widzisz
    > gdzieś:
    > "zmiany formy prawnej, podziału albo połączenia
    > podmiotów..."
    > ^^^^^^^^^^
    No właśnie tak przez mgłę widzę,ponieważ jedna "moja" firma wzięła się i
    zlikwidowała,a cały jej majątek przeszedł w różnej formie na moją
    obecną.Część kupiłem,bo vat na niej ciążył,i uznałem to za "najlepsze"
    wyjście.Obawiam się że jakiś nadgorliwiec może chcieć to interpretować
    właśnie jako zmianę formy prawnej.

    > Krótko: IMHO ignorować !

    Tak chyba zrobię.
    Dzięki
    Pozdrawiam, Jacek

    > (bynajmniej nie urażony)

    cieszę się że właściwie to odebrałeś.Nie miałem zamiaru "wymuszać" na
    Tobie odpowiedzi,a jednak mi się udało :-))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 12. Data: 2003-01-20 08:34:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Jan 2003, Jacek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ obecną.Część kupiłem,bo vat na niej ciążył,i uznałem to za "najlepsze"
    >+ wyjście.Obawiam się że jakiś nadgorliwiec może chcieć to interpretować

    To musiałby bardzo się sprężać... :) Transakcja między podmiotami
    powiązanymi to jest, ale jeśli kupiłeś przed likwidacją "starej"
    DG - to nawet nowy zapis o "obejściu podatku" trudno zastosować
    (bo obejścia nie widać :)), IMHO

    pzdr, Gotfryd