  • Data: 2002-03-21 13:07:08
    Temat: Re: VAT od darmowych programów???
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja tak sobie pomyslałam. Mowa jest tylko o VATcie. VAT płaci sprzedawca.
    Jeżeli wystawie program za darmo na mojej stronie to skąd mam wiedzieć
    ile osób go pobrało, ile z niego korzysta? A jeżeli jest dostepny
    jeszcze na jakimś innym serwerze (jeżeli jest GNU lub podobny, może
    byc wszędzie) i jest taki super że ściąga go pół swiata?
    A jeżeli biorą go ludzie z zagranicy? mam eksport? Wtedy stawka 0%!!
    Hurra!
    Przeciez to niewykonalna paranoja.

    No chyba że mowa jest o placeniu VAT przez nabywce, jak przy imporcie
    np. Wtedy wszyscy mamy przerabane i ja sie wynoszę do jakiegos
    cywilizowanego kraju.

    Maddy (stara linuksiara)

    ps. Ciekawe jak by wycenic TEXa. Ile może kosztować komercyjny program
    do składu?????

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl