  • 1. Data: 2004-04-20 06:09:34
    Temat: Wpisanie straty do PIT 5 czy grozi kontrolą
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@N...interia.pl>

    Witam,

    Chciałabym w tym miesiącu odliczyc od PIT5
    50 % straty z 2002 roku. Jednak troche sie obawawiam, czy z wpisaniem tej
    straty jest podobnie jak z wpisaniem na drukuVAT 7 kwoty do zwrotu podatku
    na mój rachunek bankowy. Wiadomo powszechnie, że taki zapis z reguły
    powoduje kontrole US.
    Jak to jest w przypadku PIT 5? Czy macie jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2004-04-20 07:16:31
    Temat: Re: Wpisanie straty do PIT 5 czy grozi kontrolą
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 20 Apr 2004 08:09:34 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Asia Kopiczyńska
    napisał(a):

> [...]
    > powoduje kontrole US.
    > Jak to jest w przypadku PIT 5? Czy macie jakieś doświadczenia?

    Raczej nie będzie kontroli - jeżeli strata została wykazana w rocznej
    deklaracji za 2002 r
    --
    Mieczysław
    ----