  • 1. Data: 2009-11-03 13:52:57
    Temat: [Wrocław i okolice] biuro doradztwa podatkowego - jaki wybór?
    Od: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl>

    Witam,
    poszukuję porządnego i sprawdzonego biura doradztwa podatkowego oraz
    usług księgowych we Wrocławiu lub okolicach. Proszę o jakieś podpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Michał Cierpiałowski

  • 2. Data: 2009-11-03 14:35:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    haccp-polska.pl pisze:
    > Witam,
    > poszukuję porządnego i sprawdzonego biura doradztwa podatkowego oraz
    > usług księgowych we Wrocławiu lub okolicach. Proszę o jakieś podpowiedzi.

    Kulą w płot.
    Jeżeli znajdzie się tutaj ktoś w Wrocławia to sądząc po historii tej
    grupy raczej podpowie jakiego biura za wszelką cenę unikać.

    Chociaż w sumie to tez może być cenna informacja :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2009-11-03 15:26:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-11-2009 o 15:35:57 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Kulą w płot.
    > Jeżeli znajdzie się tutaj ktoś w Wrocławia to sądząc po historii tej
    > grupy raczej podpowie jakiego biura za wszelką cenę unikać.
    >
    > Chociaż w sumie to tez może być cenna informacja :-)

    Na pewno nie wolno wchodzić do żadnego biura na Bogusławskiego :)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-11-03 15:40:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-11-2009 o 16:26:26 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Na pewno nie wolno wchodzić do żadnego biura na Bogusławskiego :)

    Poprawka, bo chyba obecnie jest tam więcej niż jedno - no więc nie wolno
    wchodzić do pewnego biura na Bogusławskiego :)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-11-03 23:49:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Nov 2009, Tomek wrote:

    > Poprawka, bo chyba obecnie jest tam więcej niż jedno - no więc nie wolno
    > wchodzić do pewnego biura na Bogusławskiego :)

    Opisz, trochę rozrywki się należy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-11-04 06:52:03
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-11-2009 o 00:49:35 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Opisz, trochę rozrywki się należy ;)

    Raczej nie ma czego - miałem tzw. pakiet standardowy + dopłata za
    pogubienie papierów :)

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-11-08 17:30:20
    Od: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl>

    Tomek pisze:

    > Raczej nie ma czego - miałem tzw. pakiet standardowy + dopłata za
    > pogubienie papierów :)

    A może jakieś osoby prywatne, które może pracują w US i chcą dodatkowo
    zarobić?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Michał Cierpiałowski

  • 8. Data: 2009-11-08 17:36:09
    Od: "scher" <s...@W...gazeta.pl>

    haccp-polska.pl <i...@h...pl> napisał(a):

    > A może jakieś osoby prywatne, które może pracują w US i chcą dodatkowo
    > zarobić?

    Ja znam bardzo sensowną babkę, wykłada na unijnych kursach i prowadzi biur
    rach. Widzę się z nią w sobotę, podaj mejla, to dam jej kontakt do Ciebie.