  • 1. Data: 2003-02-06 19:32:00
    Temat: Współne rozliczanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    czy jeśli prowadzę DG, mogę rozliczać się wspólnie z małżonką, tóra
    pracuje na etacie gdzieśtam?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 2. Data: 2003-02-06 19:38:39
    Temat: Re: Współne rozliczanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 06 Feb 2003 20:32:00 +0100), Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Witajcie,
    >
    > czy jeśli prowadzę DG, mogę rozliczać się wspólnie z małżonką, tóra
    >pracuje na etacie gdzieśtam?

    Acha, dla utrudnienia -- podlegamy pod różne US.

  • 3. Data: 2003-02-06 20:04:57
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Acha, dla utrudnienia -- podlegamy pod różne US.

    czyli nie mieszkasz z żoną?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 4. Data: 2003-02-06 20:15:05
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > czyli nie mieszkasz z żoną?

    Czyżby szykował się dyskusja o obowiązku meldunkowym? :-)
    Kiedyś zajadle i oscentacyjnie demonstrowałem w urzędach
    swój stosunek do tego obowiązku, ale przez założeniem DG
    grzecznie się przemeldowałem tam gdzie powinienem :-)

    P.S.
    Rozne US malzonkow nie sa zadna przeszkodą we wspolnym rozliczaniu sie.
    Od lat sie tak z zoną rozliczamy, choc nasze urzędy skarbowe dzieli 400 km.

    Latet

  • 5. Data: 2003-02-06 20:38:32
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Latet <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyżby szykował się dyskusja o obowiązku meldunkowym? :-)

    Nie,nie ,nie.Warunkiem wspólnego rozliczenia jest bodajże wspólne
    zamieszkiwanie,a nie zameldowanie,a przynależność do określonego US
    wynika chyba takze z zamieszkania,dlatego zadałem dodatkowe pytanie.

  • 6. Data: 2003-02-06 20:44:01
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    > Acha, dla utrudnienia -- podlegamy pod różne US.

    Możesz pod warunkiem, że nie jesteś na ryczałcie.

    M.K.

  • 7. Data: 2003-02-06 20:51:39
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:b1uh5g$k0o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz pod warunkiem, że nie jesteś na ryczałcie.
    >
    > M.K.
    ------------------------------------
    Dodam jeszcze jeden warunek brak rozdzielności majątkowej.
    Wiola

  • 8. Data: 2003-02-06 21:00:17
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > czy jeśli prowadzę DG, mogę rozliczać się wspólnie z małżonką, tóra
    > pracuje na etacie gdzieśtam?

    oczywiscie ze tak ;-))

    pozdr
    bubbaaa

  • 9. Data: 2003-02-06 21:08:45
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Dodam jeszcze jeden warunek brak rozdzielności majątkowej.

    ujelabym to inaczej - wspolnosc majatkowa:-)

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 10. Data: 2003-02-06 21:19:12
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > ujelabym to inaczej - wspolnosc majatkowa:-)
    >

    > --
    > ania
    Ok
    Wiola