  • 1. Data: 2003-02-06 20:05:40
    Temat: Ulga mieszkaniowa
    Od: "Jacek" <j...@p...pl>

    Wiem ze ulga mieszkaniowa zostala zniesiona ale z tego co pamietam mozna
    odliczyc jakis grosz z tytulu odsetek za kredyt mieskaniowy.
    Jakie to jest odliczenie ? Ile od czego ? Na jakiej podstawie (jakie
    dokumenty mi potrzebne) ?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-02-07 07:07:42
    Temat: Re: Ulga mieszkaniowa
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

> [...]
    > kredyt mieskaniowy. Jakie to jest odliczenie ? Ile od czego
    > ? Na jakiej podstawie (jakie dokumenty mi potrzebne) ?

    To dotyczy kredytu zaciagnietego przez Spoldzielnie Mieszkaniowa
    do roku (bodajze) 1992. Na biezaco splacasz kredyt. U mnie w
    spoldzielnie mam osobna ksiazeczke i konto splat. Jesli masz cos
    w tym stylu to spoldzielnia moze ci wystawic swistek
    potwierdzajacy, ze tyle to a tyle splaciles. I to jest do pita
    wystarczajace.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.