  • 1. Data: 2003-06-08 19:14:29
    Temat: Wyborcza potwierdza pomysly raczyaltowych kosztow
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    No niestety, Wyborcza potwierdza kosmiczne pomysły ustalenia zryczałtowanych
    kosztów dla DG, a MF odmówiło komentazy. Zresztą pomysł ponoc nie jest
    nowy...
    http://www2.gazeta.pl/podatki/1,25044,1518013.html

    Teraz jak już wiadomo, że do UE wejdziemy, to politycy przestaną w koncu
    owijać prawdy w bawełnę ;-(.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-08 19:22:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    zryczałtowanych
    > kosztów dla DG, a MF odmówiło komentazy. Zresztą pomysł ponoc nie jest

    No cóż, dalej twierdzę, że to zwyczajny sabotaż naszej gospodarki
    w wykonaniu kretyńskiego ministra :-(

    > Teraz jak już wiadomo, że do UE wejdziemy, to politycy przestaną w koncu
    > owijać prawdy w bawełnę ;-(.

    Część będzie przynajmniej miała gdzie uciec ;-)

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2003-06-08 19:50:36
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www2.gazeta.pl/podatki/1,25044,1518013.html
    >
    > Teraz jak już wiadomo, że do UE wejdziemy, to politycy przestaną w koncu

    Ludzie spokojnie. To jest tak absurdalne, ze nie ma chyba realnych szans aby
    stalo sie rzeczywistoscia. A nawet jakby.... no coz... szara strefa
    powiekszy sie przynajmniej o polowe i tyle. Jakos niespecjalnie widze powod
    do traktowania tego nadmiernbie powaznie.

    marekz

  • 4. Data: 2003-06-08 20:07:26
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > http://www2.gazeta.pl/podatki/1,25044,1518013.html
    >
    > Teraz jak już wiadomo, że do UE wejdziemy, to politycy przestaną w koncu

    Niech szlag ich trafi od razu:-(
    Życzę im rychłej śmierci fizycznej , a przynajmniej politycznej

  • 5. Data: 2003-06-08 20:12:51
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    zryczałtowanych
    > kosztów dla DG, a MF odmówiło komentazy. Zresztą pomysł ponoc nie jest

    Rozumiem, ze Ci co teraz płacą prawie 40% od dochodów, potem będą płacić 19%
    od przychodów.
    Symulujmy "krezusów"
    "Krezus" KPiR ma maks ok 3mln rocznej sprzedaży.
    Kosztów zwykle niech ma przynajmniej 2mln.
    Od 1mln zapłaci 0.4mln podatku
    od 3mln zapłaci 0,6mln

    To będzie taki 19% ryczałt:-((((

    Bezrobocie wzrośnie do 80%. Szara strefa do 100%:-(

  • 6. Data: 2003-06-08 21:01:06
    Od: maruda <m...@g...mm.pl>

    08.06.2003 22:12, persona, tytułująca się 'berdycz', zechciała zauważyć:
> [...]
    > od 3mln zapłaci 0,6mln
    >
    > To będzie taki 19% ryczałt:-((((
    >
    > Bezrobocie wzrośnie do 80%. Szara strefa do 100%:-(

    Zaraz, spkojnie. Najbliższy tydzień, faktycznie, zapowiada się
    ekscytująco. Jednak, oprócz kolejnego idotyzmu MF, Komisja Europejska ma
    bardzo, bardzo długą listę skarg i zażaleń. Teraz już nie będzie musiała
    niczego owijać w bawełne.

  • 7. Data: 2003-06-08 21:17:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w

> [...]
    > powiekszy sie przynajmniej o polowe i tyle. Jakos
    > niespecjalnie widze powod
    > do traktowania tego nadmiernbie powaznie.

    A ja się boję, że może i ministra wymienią, ale przyjdzie nastepny i
    podejmie pomysły :-/. Bo na skłądkę dla UE trzeba nazbierać...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-06-08 21:18:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A ja się boję, że może i ministra wymienią, ale przyjdzie nastepny i
    > podejmie pomysły :-/. Bo na skłądkę dla UE trzeba nazbierać...

    Choć ton nadaje minister to w tym wypadku faktycznie
    wskazane byłoby znacznie gruntowniejsze przewietrzenie
    tego resortu - być może aż do samych sprzątaczek ;-)

    A co do celu to jak nie składka to zbieralibyśmy zapewne na
    coś innego :-(

    pozd.Pix

  • 9. Data: 2003-06-08 21:52:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego resortu - być może aż do samych sprzątaczek ;-)
    >
    > A co do celu to jak nie składka to zbieralibyśmy zapewne na

    Ale chociaż musieliby trochę pomysleć. A tak na hasło, że tego wymaga
    integracja, to wszyscy na baczność stają :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-06-08 21:56:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ale chociaż musieliby trochę pomysleć. A tak na hasło, że tego wymaga
    > integracja, to wszyscy na baczność stają :-/.

    Tu nie ma co specjalnie myśleć bo wówczas by się mówiło,
    że nie mamy dotacji z Unii i wszystko musimy sfinansować sami :-))

    pozd.Pix