  • 1. Data: 2003-06-07 18:56:28
    Temat: 3 X TAK
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    30 czerwca 1946 roku społeczeństwo polskie miało powiedzieć w pierwszym
    powojennym referendum.
    Dziś wiemy, że zostało ono sfałszowane. Wedłud instrukcji KC PPR każdy
    mieszkaniec kraju miał być poddany uporczywej agitacji...
    Co Wam to przypomina?

    Jeśliby jakiekolwiek referendum wypływało ze spontanicznego zrywu
    społeczeństwa, poszedłbym i zagłosował 3 X TAK,
    ale wobec nachalnej i agresywnej propagandy (zachęty) rządzących mam poważne
    obawy i wątpliwości, czy służy ono mi!

    G.N.

  • 2. Data: 2003-06-09 11:46:25
    Temat: Re: 3 X TAK
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com> napisał w
    wiadomości news:bbtcf3$el$1@SunSITE.icm.edu.pl...

> [...]
    > Dziś wiemy, że zostało ono sfałszowane. Wedłud instrukcji KC PPR każdy
    > mieszkaniec kraju miał być poddany uporczywej agitacji...

    plonk

    --
    pozdrawiam
    plusz