  • 1. Data: 2004-05-09 21:05:15
    Temat: Wydruki z Płatnika
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    Witam szanownych grupowiczów!

    Nie ma żadnej grupy, która dotyczy superprogramu 'Płatnik', a znalazłem
    tutaj trochę na ten temat.
    Więc może ktoś z Was będzie mi mógł pomóc.
    Chodzi o wydruki dokumentów RCA/RSA itp. na drukarce HP1000. Zamiast po
    ludzku drukować każdą stronę osobno,
    ten chory program wrzuca wszystkie osoby na jedną kartkę.
    Czy zna ktoś rozwiązanie problemu?

    Pozdrawiam
    ziolo

  • 2. Data: 2004-05-09 22:27:48
    Temat: Re: Wydruki z Płatnika
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 9. maja 2004 23:05 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane ziolo:

> [...]
    > ludzku drukować każdą stronę osobno,
    > ten chory program wrzuca wszystkie osoby na jedną kartkę.

    ??????? A to nie jest tak, że tak właśnie jest i ile się zmieści jest na
    jednej? Masz za dużo lasu do zniszczenia na wydruki?

    BTW: Po co w ogóle drukować?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-05-10 05:11:36
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-05-09 23:05, Użytkownik ziolo napisał:

> [...]
    > ludzku drukować każdą stronę osobno,
    > ten chory program wrzuca wszystkie osoby na jedną kartkę.

    Aktualna wersja programu jest 6.02.001 jeśli masz inną to zmień
    Spróbuj zainstalować nowsze sterowniki

  • 4. Data: 2004-05-10 05:26:23
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > ten chory program wrzuca wszystkie osoby na jedną kartkę.

    Wszystkie ..... to znaczy ile jest na RSA ???????

    > Czy zna ktoś rozwiązanie problemu?

    Ja chcialbym, żeby Płacznik drukował wszystkich 20 pracowników ja jednej
    stronie
    powiedz, jak to ustawiłeś ??? :))))

    pozdrawiamn
    fart

    nie program jest chory a ten co go zamowił a ten co go stworzył to chyba
    zidiociały kretyn :))))) bo pisał z korkami w uszach niesłychając głosu
    ludu

  • 5. Data: 2004-05-10 06:22:46
    Od: "lvik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > nie program jest chory a ten co go zamowił a ten co go stworzył to chyba
    > zidiociały kretyn :))))) bo pisał z korkami w uszach niesłychając głosu

    pewnie ustawiłeś w sterowniku drukarki aby drukowała np 9 stron na jednej
    kartce

  • 6. Data: 2004-05-10 17:12:36
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > pewnie ustawiłeś w sterowniku drukarki aby drukowała np 9 stron na jednej
    > kartce
    Niestety. Raczej ci nic nie pomoże. Spróbuj poszukać nowszych sterowników do
    drukarki.
    Albo zmień windows. Na xp chodzi.(przynajmniej u mnie) na tej drukarce.
    Dziwne ale mi na jednym komp poszło dobrze a na innym na tych samych
    sterownikach dalej jest to samo.
    A dla tych co nie widzieli jak prokom oszczędza kartki to wyjaśniam. On
    drukuje wszystkie rca na jednej stronie, ale tak jakby ta jedna kartka była
    wkładana ileś tam razy. To nie ma nic wspólnego ze zmienjszaniem wydruku. Po
    prostu nakłada wydruk na siebie.
    Ot ciekawe. I to jak na razie z HP tylko HP 1000 tak działa.

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2004-05-10 19:10:23
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

> [...]
    >
    > ??????? A to nie jest tak, że tak właśnie jest i ile się zmieści jest na
    > jednej? Masz za dużo lasu do zniszczenia na wydruki?

    Tak, jeżeli drukuje się tylko to, co się mieści, a nie np. 500 pozycji

    > BTW: Po co w ogóle drukować?
    Dla kaprysu? Bo tak każe szef? Nieistotne.

    A tak w ogóle po co ta wypowiedź, skoro nie znasz (nie podajesz) odpowiedzi?
    Zaśmiecasz tylko grupę.

  • 8. Data: 2004-05-10 19:11:17
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Bunio" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Aktualna wersja programu jest 6.02.001 jeśli masz inną to zmień
    Mam 6.02.001

    > Spróbuj zainstalować nowsze sterowniki
    Najnowsze ze strony HP nie działają na Płatnika poprawnie

  • 9. Data: 2004-05-10 19:14:43
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie ..... to znaczy ile jest na RSA ???????
    100 - wygląda jak normalne pojedyncza strona z wielokrotnie nadrukowanymi
    pozycjami raportów

    > Ja chcialbym, żeby Płacznik drukował wszystkich 20 pracowników ja jednej
    > stronie
    Nie chciałbyś!

    > powiedz, jak to ustawiłeś ??? :))))
    samo sie

> [...]
    >
    > nie program jest chory a ten co go zamowił a ten co go stworzył to chyba
    > zidiociały kretyn :))))) bo pisał z korkami w uszach niesłychając głosu

    no comments

  • 10. Data: 2004-05-10 19:17:53
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7od6c$reu$1@news.onet.pl...
> [...]
    Po
    > prostu nakłada wydruk na siebie.
    > Ot ciekawe. I to jak na razie z HP tylko HP 1000 tak działa.

    Udało mi się problem rozwiązać dzięki pomocy Administratora Przekazu z ZUS-u
    :-)
    Jak ktoś będzie zainteresowany ->priv bez WYTNIJ