    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wydruki z Płatnika
    Date: Mon, 10 May 2004 19:12:36 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > pewnie ustawiłeś w sterowniku drukarki aby drukowała np 9 stron na jednej
    > kartce
    Niestety. Raczej ci nic nie pomoże. Spróbuj poszukać nowszych sterowników do
    drukarki.
    Albo zmień windows. Na xp chodzi.(przynajmniej u mnie) na tej drukarce.
    Dziwne ale mi na jednym komp poszło dobrze a na innym na tych samych
    sterownikach dalej jest to samo.
    A dla tych co nie widzieli jak prokom oszczędza kartki to wyjaśniam. On
    drukuje wszystkie rca na jednej stronie, ale tak jakby ta jedna kartka była
    wkładana ileś tam razy. To nie ma nic wspólnego ze zmienjszaniem wydruku. Po
    prostu nakłada wydruk na siebie.
    Ot ciekawe. I to jak na razie z HP tylko HP 1000 tak działa.

    --
    PawełJ