  • 1. Data: 2003-07-20 17:08:45
    Temat: Wykup Mieszkania
    Od: "Mirosław Młodzik" <a...@l...home.pl>

    Witam.

    Byłem zmuszony wykupić mieszkanie od Spółdzielni Mieszkaniowej.
    Przez 30 lat miałem zebrany wkład mieszkaniowy.
    Musiałem po wycenie mieszkania przez rzeczoznawcę dopłacić
    do pełnej wartości mieszkania kilkanaście tysięcy złotych.
    Po wpłaceniu w/w kwoty otrzymałem od Spółdzielni kwit, że
    mieszkanie jest moje - posiadam status własności mieszkania.
    Czy ja mogę w jakiś sposób odliczyć cześć poniesionych kosztów
    związanych z wykupem mieszkania.
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2003-07-20 17:12:05
    Temat: Re: Wykup Mieszkania
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 20 Jul 2003 18:08:45 +0100, w <bfeeuu$6ru$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Mirosław Młodzik" <a...@l...home.pl> napisał(-a):

    > Czy ja mogę w jakiś sposób odliczyć cześć poniesionych kosztów
    > związanych z wykupem mieszkania.

    Mieszkanie musi być nowe, byś mógł skorzystać z ulgi budowlanej :).