  • 1. Data: 2005-10-20 15:54:41
    Temat: Wynajęte mieszkanie - nie opłacany podatek co mi grozi??
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl>

    Wynajmuję mieszkanie, bez żadnej umowy, pobieram za to pieniądze, nie
    odprowadzam z tego tytułu podatku, co mi grazi, jakie kary??

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

    Andrzej N.

  • 2. Data: 2005-10-20 21:49:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Neuman wrote:
    > Wynajmuję mieszkanie, bez żadnej umowy, pobieram za to pieniądze, nie
    > odprowadzam z tego tytułu podatku, co mi grazi, jakie kary??
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
    >

    > Andrzej N.

    Hmm, na osi wyskalowanej w złotówkach po lewej stronie będzie kwota
    podatku, którego nie zapłaciłeś, po środku by postawił podatek z
    odsetkami, a po lewej bym wsadził 75% od nieujawnionego dochodu.

  • 3. Data: 2005-10-20 23:42:49
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Dnia 20-10-2005 o 23:49:40 witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    napisał:

    > Hmm, na osi wyskalowanej w złotówkach po lewej stronie będzie kwota
    > podatku, którego nie zapłaciłeś, po środku by postawił podatek z
    > odsetkami, a po lewej bym wsadził 75% od nieujawnionego dochodu.

    Hm, poeta chciał zapewne byc dowcipny, ale co miał na mysli?

    --
    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną

  • 4. Data: 2005-10-21 04:56:15
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Fri, 21 Oct 2005 01:42:49 +0200, PAweł wrote:

    > Hm, poeta chciał zapewne byc dowcipny, ale co miał na mysli?

    To proste:)

    Tylko tyle, ze trza bylo placic od razu, to by bylo tylko 19%, no
    teraz mozna sie skusic o korekte deklaracji i zaplacenie zaleglego
    podatku, to by bylo te 19% + odsetki. Bo jak nie zaplaci i go wykryja
    to mu przywala 75%.

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz