  • 1. Data: 2003-04-12 20:41:03
    Temat: Wypełniem właśnie Pit 37 i mam pytanie tylko proszę się nie śmiać ;)
    Od: o...@p...onet.pl

    Wypełniłam prawie cały PIT 37 i doszłam do moementu gdzie należy obliczyć
    podatek wg. skali. I naprawdę nie jestem w stanie sobie przypomnieć a nie mam
    Ściągi czy oblicza się tylko podstawę x procent czy najpierw od podstawy
    odejmuje się kwotę wolną od podatku ??? Czy ta kwota w rozliczeniu rocznym jest
    gdzieś odejmowana ?

  • 2. Data: 2003-04-12 20:55:57
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > odejmuje się kwotę wolną od podatku ??? Czy ta kwota w rozliczeniu rocznym

    I po co się męczyć.

    www.pity.pl
    Ja też nie wiem, ale na szczęście nie muszę.

  • 3. Data: 2003-04-12 22:03:19
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > mam
    > jest

    właśnie teraz ją odejmujesz na etapie liczenia podatku

    > I po co się męczyć.
    >
    > www.pity.pl
    > Ja też nie wiem, ale na szczęście nie muszę.
    --------------------------------
    Odpowiadma jeśli nie udało ci się zsiągąć z netu.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-04-12 22:09:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

    --------------------------------
    > Odpowiadma jeśli nie udało ci się zsiągąć z netu.
    > Wiola

    Ale musiała być impreza.

  • 5. Data: 2003-04-12 22:31:27
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message
    > >
    > --------------------------------
    > >
    > Ale musiała być impreza.
    ---------------------------------------
    KK jaka impreza o co ci chodzi ?
    Wiola

  • 6. Data: 2003-04-12 22:33:10
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message
    > >
    > --------------------------------
    > >
    > Ale musiała być impreza.
    ------------------------------------
    Czyżby o błędy ortograficzne czepiasz się.
    Wiola

  • 7. Data: 2003-04-12 22:38:53
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby o błędy ortograficzne czepiasz się.
    > Wiola

    No może nie o błędy ortograficzne, ale o literówki, fajnie to wyszło.
    Przypomniał mi się tekst "ale o szo chosi" i od razu stanął mi przed oczami
    pląsający facet z butelką piwa w ręce.