  • 1. Data: 2003-04-12 19:47:21
    Temat: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: "vowa" <n...@p...pl>

    Jak to się stało że składka na ubezpieczenie zdrowotne w kwietniu dla osób
    prowadzących
    działalność gospodarczą wzrosła z ok 101 w lutym 107 w marcu na 142 w
    kwietniu!

    Cytuję:
    "W kwietniu i maju 2003 r. dla wyżej wymienionych osób kwota zadeklarowana
    do podstawy wymiaru składki na ubezpieczenie zdrowotne nie może być niższa
    niż 1779,43 zł.
    Składka na ubezpieczenie zdrowotne w kwietniu i maju 2003 r. nie może być
    niższa niż:
    142,35 zł (tj. 8%) "
    źródło http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    Pytam jak to się stało i czego się można spodziewać w przyszłości.
    Najpierw takie są takie chocki klocki żeby tylko 7,75 odliczać a nie 8
    a tu nagle bum koń trojański i wzrost o 40% składki.

    Pytam kto tego konia trojańskiego stworzył.
    Jakim prawem i wogóle.

    Czy ktoś wie coś o tym?

    Podwyżke ubezpieczenia wypadkowego w styczniu z 1,62 % na 1,96% (dla firm do
    10 osób)
    jakoś przełknąłem ale to ..._?=#<>}§¸¨˝´˝´`˙´×÷ßđđ~ˇ~~~đ×ßđß

  • 2. Data: 2003-04-12 20:09:55
    Temat: Re: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "vowa" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > 10 osób)
    > jakoś przełknąłem ale to ..._?=#<>}§¸¨˝´˝´`˙´×÷ßđđ~ˇ~~~đ×ßđß
    ---------------------------------
    Nie gorączkuj się to nic nie pomoże bo plany Kołotki są jeszcze gorsze .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-12 20:45:34
    Temat: Odp: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: "vowa" <n...@p...pl>

    Tak myślałem, że to tajny plan ministra finansów?
    Czy nasz minister nie miał pierwszej praktyki w mleczarni?

  • 4. Data: 2003-04-12 21:59:21
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > Tak myślałem, że to tajny plan ministra finansów?
    > Czy nasz minister nie miał pierwszej praktyki w mleczarni?
    ---------------------------------------
    A wiesz o tym nie pomyślałam .Ale chyba juz ci przeszło.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-12 22:21:15
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vowa" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tak myślałem, że to tajny plan ministra finansów?
    > Czy nasz minister nie miał pierwszej praktyki w mleczarni?

    Nie tylko jego a bywszego mistera zdrowia a tak w ogóle to znaleźli grupę którą mogą
    jeszcze trochę podoić, która nie wyjdzie ma
    ulice i nie zrobi manifestacji przed sejmem jak pięlegniarki, stoczniowcy czy
    rolnicy.
    Juz nie długo zapewne jakis "bystrzak" zauważy ze podstawy nie mogą byc różne (60% i
    75%) no i oczywiście je wyrówna do ... 75%

    Sark

  • 6. Data: 2003-04-12 22:27:44
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Juz nie długo zapewne jakis "bystrzak" zauważy ze podstawy nie mogą byc
    różne (60% i 75%) no i oczywiście je wyrówna do ... 75%

    ---------------------
    Sark ty w proroka się bawisz czy co ?
    Wiola

  • 7. Data: 2003-04-12 22:57:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    > Sark ty w proroka się bawisz czy co ?
    > Wiola

    Założymy się ?
    Sark

  • 8. Data: 2003-04-12 23:12:09
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Juz nie długo zapewne jakis "bystrzak" zauważy ze podstawy nie mogą byc różne (60%
    i 75%) no i oczywiście je wyrówna do ... 75%

    hm, to dlaczego w "Płatniku" w DRA są trzy pola na podstawy składek ?

    Piotr
    freeware http://pk.inet.pl/brv.htm

  • 9. Data: 2003-04-13 04:35:40
    Temat: Re: Odp: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: dan <d...@p...pl>

    > hm, to dlaczego w "Płatniku" w DRA są trzy pola na podstawy składek ?

    "Tymczasowy blad w programie" :D

  • 10. Data: 2003-04-13 10:42:38
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > "Tymczasowy blad w programie" :D
    Czyżby błąd? dwa z nich już się przydały :) a jeżeli oprzemy się na wątku
    "zdrowotne wrrrrr!" HELMUTA z 10 kwietnia to będą się częściej przydawać.
    A co do wysokości składki na zdrowotne to niestety ale popieram Sarka i jego
    proroctwa.
    Jak się ludzie nie zbuntują to sie ich jeszcze trochę wyciągnie.
    PawełJ