  • 1. Data: 2004-01-09 10:55:03
    Temat: ZUS - już nie mogę.....!!!!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Jasna anielka, pół dnia drukowałem stos papierów do ZUSu. Pojechałem, a
    tam, że takich to nie, bo im skaner nie zeskanuje. Nie udało mi się
    wykłócić, więc wziąłem płytę z płatnikiem 6, zainstalowałem i co?

    090-01-2004 is not a valid date.

    Niech idą do piekła i umrą.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-01-09 11:52:55
    Temat: Re: ZUS - już nie mogę.....!!!!!
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

> [...]
    > tam, że takich to nie, bo im skaner nie zeskanuje. Nie udało mi się
    > wykłócić, więc wziąłem płytę z płatnikiem 6, zainstalowałem i co?

    Zmień datę sysyemową na 31-12-2003
    i zainstaluj.

  • 3. Data: 2004-01-09 12:04:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btm4mo$rib$1@news.onet.pl>, Piotr Kuliński wrote:

    > Zmień datę sysyemową na 31-12-2003
    > i zainstaluj.

    Zaraz spróbuję, ale tu coś nie gra, skoro to tak ma działać... Za tyle
    pieniędzy powinien być lepszy system ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2004-01-09 12:17:55
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Zaraz spróbuję, ale tu coś nie gra, skoro to tak ma działać... Za tyle
    > pieniędzy powinien być lepszy system ;)

    No .. też tak sądzę :-) a napewno nie dziecinne błędy :-)
    ale jeśli napiszesz conajmniej jeden program ....
    zrobisz parę takich błędów .... zrozumiesz :-) i wybaczysz :-)

    Pozdrawiam
    Bunio

  • 5. Data: 2004-01-09 12:46:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Napisałem ich wiele, nie rozumiem i nie mam ochoty wybaczyć. :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2004-01-09 13:15:30
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Napisałem ich wiele, nie rozumiem i nie mam ochoty wybaczyć. :)
    > --

    ochoty ....
    he he he wiesz jak mi dadzą dosa 0.1alfa 1 i kazą zapłąci cteż będe pracował
    i niemam zamiaru sobie nerwów szarpać :-)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-01-09 13:39:41
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl>

    > No .. też tak sądzę :-) a napewno nie dziecinne błędy :-)
    > ale jeśli napiszesz conajmniej jeden program ....
    > zrobisz parę takich błędów .... zrozumiesz :-) i wybaczysz :-)

    Po to wymyślili proces testowania, żeby takich błedów nie puszczać do
    klientów.
    Za takie pieniądze jakie oni wzięli to tam nie powinno być najmniejszego
    błędu.
    Poza tym zasada jest taka, że towar do klienta powinien iść bez wad, każda
    wada jest powodem do reklamacji, a działka IT nie powinna być żadnym
    wyjątkiem, a tu nawet żadnego przepraszam nie powiedzieli.

    Mariusz

  • 8. Data: 2004-01-13 15:09:47
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mariusz M...@o...pl ...

> [...]
    > każda wada jest powodem do reklamacji, a działka IT nie powinna być
    > żadnym wyjątkiem, a tu nawet żadnego przepraszam nie powiedzieli.

    Zastanawia mnie tylko jedno - jak takiego bledu mozna nie zauwazyc - nie
    zainstalowali nowej wersji u siebie ani razu???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 9. Data: 2004-01-13 15:20:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <1...@b...poznan.pl>, Budzik wrote:

    > Zastanawia mnie tylko jedno - jak takiego bledu mozna nie zauwazyc - nie
    > zainstalowali nowej wersji u siebie ani razu???

    Podejrzewam, że instalowali, ale w 2003 roku, a wtedy błąd się nie
    pojawiał. Coś nie zatrybiło z parsowaniem daty dla roku 2004, a wtedy nowa
    wersja już poszła 'in the wild'.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl