  • 1. Data: 2004-07-31 17:58:47
    Temat: ZUS: zgloszenie wspolmalzona a dokumenty rozliczeniowe
    Od: SIM <x...@p...pl>

    Hej,

    Mam sytuację, że pracuje u mnie człowiek na umowę zlecenie (ze składkami
    ZUS - to jego jedyna praca). Ma żonę i dziecko, których zgłosiłem na ZUS
    ZCZA.
    Czy teraz, przy wysyłaniu dokumentów rozliczeniowych za lipiec mam/mogę
    jakoś zaznaczyć ich obecność w mojej kartotece? Czy może tamto
    zgłoszenie wystarcza?

    Dzięki...
    Kuba

  • 2. Data: 2004-07-31 18:16:13
    Od: "michal" <m...@p...onet.pl>

    SIM napisał(a) w wiadomości: <410bddd8$1@news.home.net.pl>...
> [...]
    >Czy teraz, przy wysyłaniu dokumentów rozliczeniowych za lipiec mam/mogę
    >jako? zaznaczyć ich obecno?ć w mojej kartotece? Czy może tamto

    A po co chcesz ich "zaznaczac w kartotece", oni u ciebie nie pracują.
    Wysłałeś do ZUS na żądanie ubezpieczonego dane członków jego rodziny i
    cześć. Musisz tylko przechowywać kopie złożonych dokumentów.

  • 3. Data: 2004-08-01 19:26:19
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 19:58:47 +0200, SIM napisał(a):

> [...]
    > Czy teraz, przy wysyłaniu dokumentów rozliczeniowych za lipiec mam/mogę
    > jakoś zaznaczyć ich obecność w mojej kartotece? Czy może tamto

    Wystarczy samo zgloszenie ZCZA, jest ono ważne do momentu wyrejestrowania
    takiej osoby z bazy ZUS, mąż mojej pracownicy okazał jej RMUA i ZCZA i
    zostalo to przyjete przez rejestratorke w szpitalu.

    BogdanKa