  • 1. Data: 2005-06-16 06:49:17
    Temat: ZWROT VAT W 60 DNI
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Macie moze jakis wzor pisma na ww temat? Bede wdzieczny za przeslanie na
    priv.

    Adam

  • 2. Data: 2005-06-16 07:41:14
    Temat: Re: ZWROT VAT W 60 DNI
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Macie moze jakis wzor pisma na ww temat? Bede wdzieczny za przeslanie na
    > priv.
    >
    > Adam

    To zależy,

    czy 60 dni bo 60 dni,
    czy 60 dni termin skrócony...

    :-)

    1. adamski, wybacz mi, ale wysle na grupę - niech bedzie ogólnie dostepne
    2. a wzorki dwa: zwrot i przyspieszenie zwrotu... - zwrot składam zawsze, a
    przyspieszenie dodatkowo...
    3. oczywiscie wzorek to wzorek, minimalnie inaczej bedzie to wyglądało przy
    innych sytuacjach 180 dni, tylko sprzedaż 22%, ale schemat jest ten sam...

    A:
    Na podstawie art. 87 pkt.1 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11
    marca 2004, niniejszym zwracam się z wnioskiem o zwrot podatku VAT
    naliczonego.

    Podatek VAT do zwrotu w wysokości 1000,00 wykazany został w deklaracji VAT-7
    za czerwiec 2005.

    Na kwotę powyższą składa się:

    - 100 pln - VAT naliczony związany z nabyciem towarów i usług zaliczanych
    przeze mnie do środków trwałych

    - 900 pln - VAT naliczony w wysokości 22% obrotu stawkami niższymi niż 22%.

    B:

    Na podstawie art. 87 pkt. 6 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11
    marca 2004, niniejszym zwracam się z wnioskiem o zwrot podatku VAT
    naliczonego w przyspieszonym terminie, czyli 25 dni.

    Pragnę poinformować, iż zawnioskowałem o zwrot VAT w wysokości 1000 zł, na
    co składa się:

    - 100 pln - VAT naliczony związany z nabyciem towarów i usług zaliczanych
    przeze mnie do środków trwałych

    - 900 pln - VAT naliczony w wysokości 22% obrotu stawkami niższymi niż 22%

    Informuję również, iż zgodnie art. 87 pkt. 6 ustawy od towarów i usług, VAT
    naliczony wykazany przeze mnie do zwrotu, udokumentowany jest fakturami VAT,
    które to zostały w całości zapłacone bezpośrednio podatnikom będących
    wystawcami faktur.

    pozdrawiam

    lukasz

  • 3. Data: 2005-06-16 07:50:42
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Dzieki dokladnie o to mi chodziło

    Adamski

  • 4. Data: 2005-06-16 18:21:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Łukasz Kaliński wrote:

> [...]
    > zaliczanych przeze mnie do środków trwałych
    > - 900 pln - VAT naliczony w wysokości 22% obrotu stawkami niższymi

    Możecie mnie oświecić, po co wniosek
    na zwrot w normalnym terminie 60 dni?
    Na to co piszesz powyżej, wystarczy
    wypełnić odpowiednie pola w deklaracji.