  • 11. Data: 2002-10-20 13:40:01
    Temat: Re: Zagubione paragony z kasy fiskalnej.
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    news:aouap8$3l8$1@news2.tpi.pl...

    > Nie "nie słychane" a "niesłychane".
    > Nie ma we współczesnej polszczyźnie słowa "słychane".
    > Np.: "Niesłychane, że ktos ma taka ograniczoną świadomośc róznorodności
    > cech charakteru osobników gatunku homo sapiens."

    Troche skromnosci. Tobie tez zdarzają sie błedy.

    Karol

  • 12. Data: 2002-10-20 15:45:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

    > Troche skromnosci. Tobie tez zdarzają sie błedy.

    Poczytaj może słownik języka polskiego. Np. po hasłem "skromność".
    Polecam też "mimoza"...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-10-20 16:05:44
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Poczytaj może słownik języka polskiego. Np. po hasłem "skromność".
    > Polecam też "mimoza"...

    :-)))))))))))))

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 14. Data: 2002-10-20 17:44:17
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" napisał
    " Troche skromnosci. "

    Onegdaj błędy ortograficzne traktowano tożsamo z puszczaniem bąków na
    salonach. Ale to było dawno ...
    A tak na marginesie : "Maddy" nie korzysta z porad. Ona ich (jakże
    rzeczowych, kompetentnych) udziela. I chwała jej za to.
    A.Rządkowski