  • 1. Data: 2003-12-17 17:48:47
    Temat: Zarobki zagraniczne -> c.d
    Od: "Arbi" <p...@p...pl>

    witam

    znalazlem ten watek w kilka postow nizej. jesli ktos legalnie pracuje za
    granica, ma umowe z zgraniczna firma, wize pobytowa etc, a w danym kraju sa
    nizsze podatki, to jak ma sie rozliczac? czy ma placic podatki w miejscu
    pracy, czy w Polsce?

    pozdrawiam
    Arbi

  • 2. Data: 2003-12-17 17:58:26
    Temat: Re: Zarobki zagraniczne -> c.d
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arbi" <p...@p...pl> wrote in message
> [...]
    sa
    > nizsze podatki, to jak ma sie rozliczac? czy ma placic podatki w miejscu

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031213/p
    rawo/prawo_a_14.html

    poczytaj
    Generalnie dochody z zagranicy doliczasz do dochodów w Polsce i od całości
    obliczasz podatek, potem jeżeli jest umowa o zapobieganiu podwójnemu
    opodatkowaniu, to odliczasz podatek zapłacony za granicą.
    Tylko, że tam jest tyle szczegółów i wyjątków, że "to nie jest rozmowa na
    telefon" jak mi powiedziała pani w US.

  • 3. Data: 2003-12-17 18:34:22
    Od: "Pawel Durys" <p...@o...pl>

    poilkj wrote:
> [...]
    > Tylko, że tam jest tyle szczegółów i wyjątków, że "to nie jest
    > rozmowa na telefon" jak mi powiedziała pani w US.

    I niewielu wie wedlug jakiego kursu liczyc ten dochod!

    Wiec lepiej jednym i drugim nic nie mowic o fakcie, ze ci drudzy istnieja...
    jesli sie jasno wyrazam...

    Nieopatrznie zapodalem w moim zeznaniu, ze mam dochod z akcji notowanych na
    gieldzie w Australii (a co, nie mozna?). I w efekcie jest juz ponad piec
    miesiecy po terminie, kiedy lokalny US powinien mi zwrocic pieniadze. Ale to
    temat na inna opowiesc...

    --
    Pozdrowienia
    Pawel Durys

    PS. Moj adres email, jest wylacznie do uzytku dla Usenet News.

  • 4. Data: 2003-12-18 16:13:48
    Od: "Arbi" <p...@p...pl>

    "Pawel Durys" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Pozdrowienia
    > Pawel Durys
    >
    > PS. Moj adres email, jest wylacznie do uzytku dla Usenet News.

    Witam
    Wielkie dzieki za wyczerpujace odpowiedzi.

    pzd
    Arbi