  • 11. Data: 2002-01-07 10:41:55
    Temat: Re: Zawiadomienie o prowadzeniu ksiegi
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    NIczego to nie zmienia - oświadczenie musisz złożyć.

  • 12. Data: 2002-01-10 10:19:48
    Od: "wiesiu" <w...@p...onet.pl>

    czy napisać to na zwykłej kartce papieru ?
    czy jest do tego jakiś oficjalny druk ?

  • 13. Data: 2002-01-10 10:40:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "wiesiu" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > czy napisać to na zwykłej kartce papieru ?
    > czy jest do tego jakiś oficjalny druk ?

    Niby nie ma,
    ale urzedy maja swoje "preferowane".
    Mile Panie z "dziennika podawczego" wiedza jakie i skad je wziac.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-01-10 22:31:15
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@e...com.pl:

    > Trzeba do 20 stycznia złożyć w swoim urzędzie skarbowym oświadczenie o
    > rozliczaniu się z podatku dochodowego od osób fizycznych w roku 2002

    > Jak się spóźnisz, to teoretycznie US może od Ciebie wymagać
    > prowadzenia w tym roku pełnej księgowości, ponieważ KPiR jest formą
    > uprzywilejowaną. Wprawdzie o takim przypadku nie słyszałam ale jak by
    > się znalazła złosliwa baba w US to wszystko mozliwe.

    I nie usłyszysz. Nie sądzę ażeby były aż tak upierdliwe US'y.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!