  • 1. Data: 2004-12-08 19:29:38
    Temat: Zestawienie onizonych składek na ub. zdrowotne
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Jak w temacie.
    Mam pytanie, czy wysylacie takie zestawienia w formie elektronicznej do NFZ
    i jakie sa konsekwencje za ewentualna "opieszalosc" w tym zakresie?

    :)))
    dzieki za Wasze odpowiedzi
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2004-12-08 21:25:19
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "a&e" <a...@w...op.pl> wrote in message
> [...]
    NFZ
    > i jakie sa konsekwencje za ewentualna "opieszalosc" w tym zakresie?

    ja wysyłam papierowo (zdaje się że do 5 pracowników można).
    Był jeden miesiąc kiedy mi wyszło więcej pracowników, ale nie zdążyłam tego
    programiku zainstalować, więc wysłałam papierowo wraz z przeprosinami, że
    papierowo, ale nawet nie raczyli odpowiedzieć, że to pochwalają/potępiają.

    Magdi

  • 3. Data: 2004-12-09 16:26:27
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dzieki, chyba jednak musze zainstalowac programik