  • 1. Data: 2017-12-11 12:49:24
    Temat: Zgloszenie zaprzestania dzialalnosci do US
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jakie druki się składa do U.S. przy zgłaszaniu zaprzestania działalności spółki
    kapitałowej?
    Podmiot nie prowadzi działalności od lat.
    Nie wiadomo, czy U.S. wykreślił z urzędu podmiot jako płatnika vat.

  • 2. Data: 2017-12-11 12:52:22
    Temat: Re: Zgloszenie zaprzestania dzialalnosci do US
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-11, ń <ń@ń.ń> wrote:
    > Jakie druki się składa do U.S. przy zgłaszaniu zaprzestania działalności spółki
    kapitałowej?
    > Podmiot nie prowadzi działalności od lat.

    Zgłaszasz zawieszenie działaności w CEIDG.

    > Nie wiadomo, czy U.S. wykreślił z urzędu podmiot jako płatnika vat.

    To sprawdź jego status:
    https://ppuslugi.mf.gov.pl/

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2017-12-11 13:17:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Zgłaszasz zawieszenie działaności w CEIDG.

    Spółkę kapitałową w CEIDG?

  • 4. Data: 2017-12-11 13:19:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-11 o 13:17, cef pisze:

    > Spółkę kapitałową w CEIDG?

    Co do dla Konia, niech się pomęczy. Nie wiem jaki wariat zawierzył mu
    prowadzenie takich spraw :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-12-11 14:14:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-11, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Spółkę kapitałową w CEIDG?

    A fakt, nie doczytałem w treści. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2017-12-11 14:30:59
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dzięki, 'podmiot o podanym identyfikatorze podatkowym nip nie jest zarejestrowany
    jako podatnik vat'.
    Czy można sprawdzić, od kiedy (z jaką datą wykreślono z urzędu)?

    -----

  • 7. Data: 2017-12-12 23:01:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-11 o 14:30, ń pisze:
> [...]
    jako podatnik vat'.
    > Czy można sprawdzić, od kiedy (z jaką datą wykreślono z urzędu)?

    https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/sear
    ch.aspx

    --
    Pozdrawiam.