  • 1. Data: 2006-01-22 18:24:24
    Temat: Złożony zbieg tytułów ubezpieczeń (gubię się)
    Od: Krzysztof Jastrzębski <r...@a...pl>

  • 2. Data: 2006-01-22 18:38:45
    Temat: Re: Złożony zbieg tytułów ubezpieczeń (gubię się)
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jastrzębski" <r...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:dr0ip5$318o$2@news2.ipartners.pl...
    Jeśli wynagrodzenie z etatu jest conajmniej w wysokości najniższego
    wynagrodzenia to społeczne z etatu.

  • 3. Data: 2006-01-22 20:05:06
    Od: Krzysztof Jastrzębski <r...@a...pl>

  • 4. Data: 2006-01-22 22:37:15
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jastrzębski" <r...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:dr0oou$2v6$1@news2.ipartners.pl...
    > Bo umowa o pracę (na tej 1/4-tej) opiewa na kwotę niższą niż 899,10 ale
    > wymnożona przez cztery już tę wartość przewyższa.

    No to niestety musisz sie jakos dogadac z pracodawca.
    Liczy sie to il edostajesz a nie jakies iloczyny :(

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-01-22 22:40:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > No to niestety musisz sie jakos dogadac z pracodawca.
    > Liczy sie to il edostajesz a nie jakies iloczyny :(

    To znaczy autopoprawka - liczy sie suma, jaka oficjalnie dostajesz z tytulu
    umowy o prace - i w tym kierunku powinny isc ewentualne rozmowy :)

    Pozdrawiam
    SDD